27.

167 17 2
                                    

Louis teljesnek természetesnek vette azt, hogy megossza az ételt, az viszont már  összezavarta, hogy ezt éppen kivel is teszi. De muszáj volt, mert mikor meghalotta a férfi hasának fájdalmas kordulását, úgy érezte igazságtalan, hogy belé még akkor is tömte volna az ételt, mikor már pukkadásig tele volt, de ő egy falatot sem evett. Ezért Louis kötelességének érezte, hogy megetesse a férfit és valamilyen őrült módon a szíve legmélyén még élvezte is, hogy bármi ok nélkül figyelhette a férfi gyönyörű, hibátlan arcát. És még megszidni sem lehetett miatta, mert ráfoghatta, hogy így nem tudná maszatolás nélkül a szájába juttatni a falatokat.

Harry egészen meg volt babonázva és azt sem tudja miként kéne reagálnia a  kicsikéje cselekedeteire. Egyszerűen olyan eszeveszettül aranyos volt, ahogy próbálta takarni azt, hogy folyamatosan az arcát tanulmányozza. Harry majd megzabálta őt, de igyekezett tűrtőztetni magát. Lou megmelengette a szívét azzal, hogy etette őt teljesen magától és valamilyen csoda folytán Lou teljesen normálisnak vette ezt.

Harry nem tudott elégszer meglepődni Louison, mert újabb és újabb meglepetéseket okoz neki a kis angyalkája. Még annál is ártatlanabb, mint először gondolta. És Harry nem győz magában elég hálát mondani ezért a kis csodáért, akit meglátott aznap abban a boltban.







Sziasztok srácok!

Egy kis információt szeretnék most írni neketek. Az a helyzet, hogy jövő hét szerdáig a YOU be lesz fejezve. Így már elérhető egy újabb könyv.  A YOU folytatása természetesen megvan, de csak érdeklődés esetén rakom majd ki. Tehát, ha van akár csak egy ember, aki szertné a folytatást , akkor természetesen felrakom. Addig is 💚💙💚

YOU | Larry Stylinson f.f. |✅Where stories live. Discover now