Harry óvatosan vezette Louist, eltakarva annak gyönyörű kékségét, a meglepetés felé, ami miatt Harrynek már most izzadt a tenyere és remélte angyalkájának tetszik majd. Harry a saját szobája felé tolta Lout, akit figyelmeztetett, hogy emelje meg a lábait, különben megbotlanak a lépcsőn. Louis meg akarta kérdezni, hogy mikor, de már késő volt és lábai megakadtak a lépcső fokában. Már zuhant is, egyenesen előre, de Harry gyorsabb volt és még időben vissza tudta húzni kedvesét. Harry a fejét csóválva, inkább a szokásos módon az ölébe vette Lout, majd megkérte őt, hogy hajtsa a fejét a nyakhajlatába, és ne lessen. Persze, hogy Louis azonnal kíváncsian kezdett el fészkelődni Harry fogásában és annak ellenére is, hogy Harry megkérte, néha óvatosan kikukucskált, de csalódottságára semmi érdemlegeset nem látott, csupán a lépcsőt.
Már az emeleten álltak. Harry lerakta Lout, majd újra elfedve szemeit, bevezette őt a szobájába, ahol Louis meglepetése várta őket.
- Angyalka. Most elveszem a kezemet, de még ne nyisd ki a szemedet! Rendben? - Harry várt míg Louis válaszol. Biztos akart lenni benne, hogy Louis teljesíti azt, amit kért tőle.
- Igen, persze. - Louis bőszen bólogatott és az izgatottság felfutott a gerincén. Nagyon kíváncsi volt már. Alig várta, hogy megtudja mi a meglepetése.
Harry, ahogy mondta elvette Louis szemei elől a kezét, majd látva, hogy az betartotta a szavát és nem leskelődött, ellépett tőle és elvégezte az utolsó simításokat is.
Aztán Louis csak annyit érzett, hogy valami nedves érinti az arcát. Újra és újra, még végül hang is társul hozzá. Louis meglepetten felkiáltott, ahogy meglátta az édes kis szőrpamacsot magával szemben. A kutya izgatottan csaholta farkincáját és vakkantva kémlelte Louist, aki óvatosan kiemelte Harry kezei közül a fehér szőrű kutyát, miután némán engedélyt kért rá, majd szorosan, mégis gyengéden magához ölelte a kis bolhazsákot.
Időközben Harry az ágyhoz vezette kedvesét, majd leültette annak szélére, de ebből szinte semmit sem érzékelt, úgy levolt foglalva a kis cukisággal. Áhítozva vakargatta annak ennivalóan pici fülecskéjét, simogatta a buksiját és gyengéden dögönyözte a bundáját. A kis eb pedig csak elégedetten nyöszörgött Lou szakértő kezei alatt.
Harry felengedett, mert láthatóan Louis oda meg vissza volt az ajándékától, ennélfogva Harry is megnyugodhatott és már csak ő is élvezhette a kis cukiság társaságát. Na meg persze a kiskutyáét.
YOU ARE READING
YOU | Larry Stylinson f.f. |✅
FanfictionEgy pillantás kellett, S a zöld szemű ördög Angyalra talált.