Harry fáradtan tapogatta maga mellett az üres helyet, Lout keresve,- aki odafent a konyhában éppen reggelit készített maguknak-, így nem találva őt Harry szemei ijedten nyíltak ki. Az álmosság pedig egyből eltűnt belőlük.
Louis nem volt mellette és Harry egyből bepánikolt, mert biztos volt abban, hogy Louis megszökött és ki tudja milyen messze jár már azóta.
Harry olyan gyorsan kelt ki az ágyból, majd szaladt fel a lépcsőn, hogy már majdnem porcsíkot is húzott maga után, ráadásul a lépcső egyik fokában még meg is botlott, ezzel beütve a térdét. De az adrenalin szintje úgy megemelkedett, hogy észre sem vette, hogy fájna neki.Harry már a cipőjét is felvette, mikor valami mennyei illat kúszott az orrába. Összevont szemöldökkel szippantott mélyet a levegőből nem-e halucinál csupán. Lassan és kissé bivegve lépett a nappaliba, ahol majdnem összeesett a megkönnyebbüléstől, hiszen Louis ott volt a konyhában.
Harry lehunyta a szemét egy pillanatra, mert mérhetetlenül megijedt, hogy Louis nem volt mellette és azt hitte, talán most végleg elveszítette őt, annak ellenére is, hogy pontosan tudta minden be van zárva és szinte esélytelen innen kijutni. Szóval Harry a gondolatát sem képes elviselni annak, hogy Louis nélkül éljen.
Harry Louis felé kezdett menni, hogy megnézze miben mesterkedik, mert benne volt egy kis félelem, hogy esetleg csupán csak a kést akarja ellene használni. Ó, de mekkorát tévedett.
A térde iszonyatosan sajgott, ezért borzasztóan lassan ért mögé. Két kezét Louis dereka köré fonta, aki ijedtében felkiáltott és akkorát ugrott, hogy majdnem mind a ketten hátra estek. Harry belekuncogott Louis nyakhajlatába, majd egy apró csókot nyomott oda és mikor Louis megnyugodott, transzba esve a kedves kis gesztustól oldalra döntötte a fejét, némán kérve még többet.
És Harry örömmel adott neki.
***
Louis az asztalnál ült, egyenesen Harry ölében, mert az nem engedte máshová ülni. A frissen sült bacont ették pirítós kíséretében és míg Louis a kakaót, addig Harry a kávéját szürcsölgette. Louis is szívesen ivott volna kávét, de mikor félve megkérdezte, Hatty olyan dühös lett rá, hogy teljes mértékben megfelelt neki utána a kakaó. Louis az utolsó falatot tüntette el a tányérjáról, majd a hatalmas bögréjét felemelve, kis kortyokban eltüntette a meleg folyadékot, amitől kis tejbajsza lett.
Harry már rég végzett a reggelivel, amit Louis készített neki, ami megmelengette a szívét. Harry egyébként csak Loura várt, hogy miután megette ő is a reggelijét egy kis meglepetésben legyen része, ami miatt Harry nagyon izgul. De, ahogy az angyalkája szembe fordult vele azt hitte menten elolvad, ahogy Louis aranyos, kakaótól maszatos arcát látta.
Imádnivaló volt.
És Harry nem tehetett róla, elkábította az angyalkája szépsége és szinte tudatlanul hajolt oda Louis ajkaihoz.
YOU ARE READING
YOU | Larry Stylinson f.f. |✅
FanfictionEgy pillantás kellett, S a zöld szemű ördög Angyalra talált.