29.

154 16 2
                                    

Louist még a film sem tudta lekötni, ami valamilyen borzalmas vígjáték volt, mert a fejében végtelenszer lejátszott mondat újra és újra visszatért. Harry olyan kis bogarat ültetett a fülébe, ami folyamatosan járkált benne és egy percre sem állt volna meg, ezzel egy kis nyugalmat adva Louis napok óta megdolgoztatott elméjének. Mert Lou megkérdőjelezte a saját elme állapotát. Mert, miért ütött volna szögeg egyetlen egy kis mondat, ha nem lenne semmi valóságalapja?

Harry szüntelenül a filmet nézte, állát megtámasztva Louis vállán, így folyamatosan érezve a fiú mennyei aromáját, ami a nyakhajlatánál különösen erősen érződött. Karjait birtoklóan Louis dereka köré fonva tartotta és néha egy-egy kósza puszit is hintett a feje búbjára, ilyenkor megdermesztve Lout, akit váratlanul érintettek ezek az aranyos és szeretetteljes gesztusok. És csak még jobban megkérdőjelezte magát, mert borzasztóan jól estek neki. Annyira élvezte azt, hogy törődött vele valaki, végre érezhette milyen is ez. De nem kéne élveznie, hiszen Harry elrabolta őt. Nem szabadna, de Lou nem képes határt szabni az érzéseinek. Ennek köszönhetően a film végére már idegroncsként volt elnyúlva Harry karjaiban. Annyira sok érzelmi hullám érte őt egyszerre, annyi gondolat gyötörte, hogy a végére már ébrenlét és álom közötti szinten ragadt, ahol tovább gyötörték a gondolatai.

Harry kikapcsolta a tévét, majd összeráncolt szemöldökkel figyelte Lout, aki szenvedő arcot vágva, összeszorított szemekkel nyöszörgött a karjai között és Harry egyből aggódni kezdett.

- Lou. Kicsi, mi a baj? - Harry gyengéden rázogatta a vállát, de semmit sem ért el vele csak azt, hogy Louis még jobban összeszorította a szemét és fájdalmasan felnyüszített, ezzel a frászt hozva Harryre.

- Válaszolj angyalka! Fáj valahol? - Harry már kétségbeesetten nézegetett ide-oda, hátha lát valamit, bármit, ami most segítségül szolgál neki.



Sziasztok! A You folytatása is elérhető lesz majd, ezt azért írom ide ki, mert a Wattpad nem enged válaszolni a kommentekre.💙💚💙

YOU | Larry Stylinson f.f. |✅Where stories live. Discover now