(7 wat gebeurt er in het kamertje?

387 4 1
                                    

Pov nova:
Ik knuffel milo en hij geeft me een kusje op men hoofd. "Ik hou van je" zeg ik. "Ik hou ook van jou" zegt hij terug en ik merk dat ik bloos. "Ben je nou aan het blozen?😭" "valt dat zo erg op?.." "jep" "sorry" "maakt niet uit, vind je me leuk ofzo?" Vraagt hij ik denk voor de grap. "Ja" zeg ik dan maar. "Echt?" "Ja" zeg ik zo serieus mogelijk. "Oh.." "erg?" "Nee maar..." hij weet niet wat hij moet zeggen ik snap het ook wel. "Jij mij ook of niet?" Vraag ik. "Ja maar dat kan niet" "hzo niet?" "1 je bent minderjarig, 2 als we iets krijgen vermoorden je ouders me en 3 ik kan in de bak belanden" "1 ja maar het maakt toch niet uit ik wil het ook, 2 we hoeven het niet te zeggen en 3 als ik zeg dat ik het ook wil dan toch niet" "ja okey we kunnen het proberen maar dan moeten we het echt geheim houden" ik knik en lach. Ik draai me om met men gezicht naar zijn gezicht en hij pakt me vast. Ik doe men armen om zen nek en hij zoent me, ik zoen terug. Er wordt op de deur geklopt dus ik doe alsof ik slaap en papa komt binnen. "Milo wtf heb ik nou gezegd? Ze is 13 en jij 24 dit kan niet" zegt papa, "rob ik moest van matt haar meenemen want hij wou nog wat zeggen tegen der juf ofzo geen idee waarover en toen was ze moe dus viel hier in slaap" "en dat moet ik geloven?" "Ja" ik doe alsof ik wakker wordt "pap wat is er ik lag te slapen" zeg ik nep schor. "Oh sorry, maar kom je we gaan naar huis" "ja.." ik ga van milo zen schoot af en we lopen naar de gang en ik zie pap staan die nog met de juf praat en ik loop naar hem toe en knuffel hem. "Papppp mag ik met milo mee in de auto?" "Ja hoor" zegt hij. "Yesss dankjee" "ho ho ho dacht het ff niet" zegt papa. "Rob hzo niet?" Vraagt pap. "Omdat ze net zat op zijn schoot" "dus? Robje wat is het probleem?" "Nou nee laat maar" "okey.... Als je zo doet ga ik weer op de bank slapen hé" "prima" zegt papa emotieloos terwijl ik weet dat het hem raakt."dus het boeit je niet?" Vraagt pap. "Nee" zegt papa alleen ik en pap weten dat het anders is. "Oke dan rij je maar mee met iemand anders ofzo" zegt pap. Ik zie papa verdrietig kijken, ik vind het wel zielig voor hem. "Rob maatje kom je kan met mij mee rijden" zegt raoul en papa en raoul lopen naar de auto. "Kom miel dan gaan we" zeg ik. Pap zegt "finn ga jij mee mee met hun?" En finn knikt. "Hzo gaat hij mee" vraag ik en ik kijk vies naar hem. "Nova je gaat nu even normaal doen, je gaat niet nu terug pesten! Jij vind het ook niet leuk" "jaha pap". Milo en ik lopen naar zen auto en finn loopt achter ons aan. We stappen in en rijden naar huis.

Pov matthy:
Rob doet weer zo kut. Ik ga hem nu zen lesje leren ook. Iedereen is nu weg en ik ga naar men auto. Ik weet niet waar ik heen moet dus ik rij gewoon ergens heen, na 2 uurtjes rijden kom ik aan op een parkeerplaats en parkeer daar ik ga op de achterbank liggen en doe de deuren op slot. En ik val in slaap.

Pov robbie:
Ik lig in bed en kan niet slapen. Zal matt echt menen om op de bank te slapen?... ik sta op en loop naar de woonkamer ik zie niemand liggen, ik kijk op de oprit en zie matt zen auto niet en ik begin te huilen. Ik ga op de bank zitten met men knieën opgetrokken en men hoofd op men knieën. Ik hoor dat de deur open gaat en voel de bank indeuken. "Papa wat is er?" Vraagt diegene, das nova. "P-pap is weg en zen auto staat er niet" "maar dat is 2 uur geleden" "daarom" zeg ik en begin nog harder te huilen. Ze knuffelt me en begint ook te huilen. "Papa als hij morgen er nog niet is mag ik dan thuis blijven?" "Ja dat mag" zeg ik en knuffel haar. "Papa mag ik bij je liggen vannacht" ik knik en sta op. Ze staat ook op en we lopen samen naar de kamer van matt en mij. Ik ga in bed liggen en nova komt naast me liggen. "Slaaplekker papa" "slaaplekker noof" zeg ik en ze geeft me een knuffel en we vallen allebij in slaap. Ik wordt wakker van gesnik dus ik open men ogen en zie dat nova aan het huilen is. "Hey wat is er noof?" "I-ik miss pap" zegt ze. "Ik mis hem ook noof". "Je begrijpt het niet :(.... Hij.. hij is er altijd voor me" "ja maar Matt is wel mijn vriendje hé :(" "j-ja okey... zullen we weer slapen?" "Ja goed idee" zeg ik en we vallen in slaap

~952 woorden~

Oke ik heb een klein stukje weggehaald door dezelfde reden als het vorige hoofdstuk!! (Bijgewerkt op 26 februari 2024)

gepest, maar wrm? FT: mabbieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu