Het meisje komt naast me zitten want er zijn geen ander plekken over
Pov nova:
"Hii" zegt het meisje, "hoi" zeg ik. "Sophie" zegt het meisje die dus sophie heet en ze steekt haar hand uit, ik schud haar hand en zeg "nova". Het valt me op dat haar ouders ook niet mee zijn. "Oke allemaal welkom, ik ben mevrouw waterkamp jullie mentor komend jaar" zegt ze en doet de deur ondertussen dicht. "Oke als jullie jezelf even willen voorstellen met gewoon naam, leeftijd en je hobby's dan weten jullie met wie je in de klas komt te zitten". Ik zie trouwens ook dat er nog iemand alleen zit en het is een jongen, fucking finn. Maar goed hij deed wel aardig toen het was opgelost maar alsnog. "Dan beginnen we daar" zegt mvr waterkamp en wijst naar de rij waar ik in zit alleen helemaal voor aan, want sophie en ik zitten achterin."Hoi ik ben evi ik ben 14 en ik kijk graag bankzitters" zegt evi dus. Ugh. Bankzitters fan vreselijk want ze ziet er echt bitchy uit. "Oke dankjewel volgende" zegt de docent. "Ik ben tom ik ben 15 jaar en ben blijven zitten hier dus ja top" zegt tom en zijn moeder kijkt hem aan van daar moet je niet trots op zijn. Dan zit finn daar en zegt "ik ben finn ik ben 13 en mijn hobby's zijn met mijn pleegzusje spelen". Ohja klopt pap hielp hem natuurlijk dus ja drm met zijn pleegzusje. Er zit nog een jongen naast hem en stelt zegt "hii ik ben olaf en ik ben 13 en heb geen hobby's" nog 1 kind en dan zijn wij aan de beurt. "Hii ik ben emma en ik ben 14 jaar en mijn hobby's zijn dansen en op geitjes knuffelen" dan ben ik en zeg "ik ben nova, ik ben 14 jaar en mijn hobby's zijn mario kart met mn vader en bankzitters kijken" zeg ik en evi kijkt gelijk naar me en zegt "dan kunnen we samen een keer kijken" "nee" zeg ik en zie gelijk dat ze gekwetst kijkt, weetje het boeit me niet eens. "Even aardig doen nova" zegt de docent. "Ja komt goed ik zei gewoon dat ik niet wil" zeg ik en dan is de docent stil. "Okey volgende" zegt mvr waterkamp, "ik ben sophie ik ben 13 en mijn hobby's zijn hockeyen en paardrijden" zegt sophie. Je zal vast denken van hoe groot is het lokaal dat er dan alle ouders en alle leerlingen er zitten nou dat komt omdat we maar met zn achtienen zijn. Dus 18 kinderen en in dit geval 15 ouders.
Dan stellen de rest van de kinderen zich voor en mogen we gaan nou ja ik moet blijven zitten want blijkbaar heeft de moeder van evi gezegd dat ze mij wou spreken ofzo dus nu moet ik praten met die chick en dr moeder en dan de docent. Iedereen loopt uit het lokaal dan zegt sophie "sterkte! Zal ik even wachten?" "Hoeft niet ga maar lekker naar huis" zeg ik, ze knikt en loopt weg. "Kom maar naar voren en hier zitten" zegt mvr waterkamp en ik loopt naar daartoe en ga zitten, ik zucht en dan komen evi en haar moeder naast mij zitten. "Oke nova waarom deed je zo?" Vraagt de docent. "Mevrouw ik zei alleen nee omdat ik dat niet wil dat is alles meer niet" zeg ik, dan begint eva te praten ze zegt "maar je hebt me gekwetst" wat een zeikwijf mag ik niet gewoon zelf bepalen wat ik doe? "Ja sorry dat is niet mijn bedoeling maar nee is nee" zeg ik dan zegt haar moeder "weet je ze wilt gewoon een bankzitters vriendin omdat ze gepest werd doordat ze bankzitters kijkt" "ja ik snap dat maar dan hoef ik toch niet op gesprek! Weet je ik ben ook gepest alleen omdat ik 2 vaders heb en ik wordt ook niet gekwetst" zeg ik een beetje bot. Ik heb mijn telefoon op de tafel want dat moest. "Dit gedrag vinden we niet fijn hier en ik wil graag een veilige klas!" Zegt mvr waterkamp. Dan wordt ik gebeld en op mijn scherm staat 'vieze kwal' dat is pap. "Mag ik opnemen is mijn vader?" Vraag ik, "ja dat mag ik wil ook even met hem spreken" zegt de docent. Ik neem op en zie dat het video bellen is. "noof waar ben je?" Vraagt pap, Hij ligt nog in zijn bed. "Gast je weet toch ik heb die fucking klassen kennismakings ding" zeg ik en alle drie kijken ze me raar aan. "Ohja oops niks gezegd" zegt pap. Dan hoor ik een deur open gaan bij papa en pap, "HEY HOMO'S UIT BED JULLIE" schreeuwt koen. "TIEF EENS OP KOEN" scheeuwt papa terug. "Ja ja rustig aan" zegt koen, "weg!" Zegt pap. Dan klik ik ff op mezelf dempen want de docent wilt wat zeggen. "Kan ik met je vader praten? Dan kunnen jullie even op de gang kletsen" zegt ze, "ja ik zeg het even tegen hem dan oke" zeg ik ugh ik heb echt geen zin om met die chick naast me te praten.
Ik zet mn geluid weer aan. "Pap mn mentor wilt me je praten" zeg ik, "nu moet ik naar je school komen? Wat heb je überhaupt gedaan?" Vraagt pap lachend. "Ik zei nee omdat ik iets niet wou en daardoor iemand gekwetst echt onzin man maar oke" zeg ik ookal zitten ze er naast. "BHAHAHAHAHAHA lekker voor je maar is goed" zegt pap en kan niet stoppen met lachen. Dan geef ik mijn telefoon aan mijn mentor en zie dat pap gelijk normaal doet, ik loop naar de gang en ga aan een tafel zitten die daar staat. Evi en haar moeder komen erbij zitten. Ik heb dus echt geen zin in hun. "Dus wie vind jij leukste bankzitter?" Vraagt evi, is ze dom of doet ze dom? Zou ze pap gezien hebben. "Miel of matt" zeg ik, ik ga niet eens vragen wie zij de leukste vind. "Oh leuk maar wrm gebruik je afkortingen van de namen? Want dat is eigenlijk wel gemeen" zegt evi nu al een betweter. "Omdat ik en miel een relatie hebben gehad" zeg ik, het is zo maar wat ze ermee doet is aan haar. "Ja ja dat kan niet" zegt evi "dan geloof je het niet" zeg ik bot en haar moeder kijkt me geïrriteerd aan.
We zitten hier echt minimaal 10 minuten en dan komt er iemand aangelopen....
~1088 woorden~
JE LEEST
gepest, maar wrm? FT: mabbie
Fanficmatthy en robbie hebben een relatie(weten de fans niet), samen hebben ze ook een dochter nova het lam (13 jaar) hun dochter weet niet dat der vaders een youtube kanaal hebben genaamd de bankzitters ze kijkt geen youtube maar heeft wel wat over de ba...