(15 het gemis is te groot

292 7 2
                                    

Pov nova:
We zijn klaar met eten en we zijn terug op de kamer. "Pap mogen ik en beer nog een keertje afspreken?" Vraag ik, "uh ja tuurlijk tuurlijk" zegt pap en ik glimlach.

(2 weken later en ze zijn nog steeds in spanje)

We zijn al 2 weken in spanje. Ik heb ondertussen ook een paar keer afgesproken met beer alleen ze is nu weer naar huis. Want zij heeft weer school, ik mis mijn kamer ik mis mijn bed maar ik mis milo ook... En koen en en raoul maar papa mis ik ook. Ik lig op bed en begin zachtjes te snikken, pap is niet in het hotel want hij ging even boodschappen doen. Ik besluit beer een appje te sturen.
Ik stuur een foto van mijn jankende kop omdat ik geen zin heb om te typen dat er iets is want vind dat raar ofzo...

Tostigodin❤️‍🩹🫶🏻

Noof wat is er? -B

Ik miss papa.. -N

Komt goed meid, is hij niet in het hotel? -B

Nee hij is in NL -N

Huh heeft hij je in spanje gelaten? -B

Nee nee dat is pap -N

Ohja sow ff vergeten, huh maar sinds wanneer is matthy gay? -B

Uh weet ik niet maar tis wel gezegt op insta hé wacht -N
(Ik ga maar instagram en screenshot die foto die pap en papa allebij geplaatst hebben en ik ga weer terug)

Huh nee niet gezien -B

Nou kijk *stuurt die foto van dat bericht* -N

Ohh dus hij heeft met rob? Leukk -B

Ja en hij is ook dus mijn vader -N

Maar hoe weet je wie wie is? -B

Pap is grote papa is kleine -N

Ohhh okeyyy, ik moet weer gaan pauze is voorbij -B

Okey suc6 nogg -N

Tyyy -B

------------------

Ik leg mijn telefoon weg en dan hoor ik de deur open gaan. "Heyy noof!!" Zegt pap. "Hoi.." zeg ik nog half jankend, "wat is er schat?" Zegt hij weer. "Gewoon ik mis papa en de rest.." zeg ik "we kunnen gewoon weer terug hoor ik mis ze ook" "jaa" "okey dan gaan we zo even kijken welke vlucht we moeten pakken en hoe laat" ik knik en pap gaat kijken welke vlucht. "We kunnen over 4 uur vliegen" zegt pap "okeyy".

(Tijdskip en Nova en Matthy zijn weer in nederland)

We zijn weer in nederland en het voelt vertrouwd. Gelukkig gaan we gelijk naar huis we zitten nu in de auto en we moeten nog 25 minuten rijden. "Heb je er zin in?" Vraagt pap. "Jaaaa" zeg ik, "verwacht wel dat 1 iemand boos wordt..." zegt pap. "Ik kan der inmiddels tegen" zeg ik en pap kijkt me aan van serieus. "Ja serieus ja". Om 4 uur zouden we volgens google thuis zijn, het is nu kwart voor 4 dus nog een kwartier. Na even uit het raam staren wat voor mij echt 3 uur duurt zijn we ineens thuis. "Kom je" vraagt pap en ik knik. We stappen uit en gelijk komt raoul naar buiten, "maatje!! Waar te fack waren jullie?" Vraagt hij bezorgt. "Spanje... ik.. we uh" pap komt niet uit zijn woorden. "Rustig maatje ik ben niet boos ik was alleen bezorgd vertel maar rustig" zegt raoul kalm en hij kijkt mij aan. "We waren in spanje want we hadden geen zin in papa nou klaar" zeg ik. Raoul kijkt confused en kijkt matt aan. "Ja zoiets rob deed beetje vervelend en ik kon het niet aan en ik had toen bedacht dat noof en ik samen naar spanje gingen" zegt pap. "Oke.. maar matt rob die ligt nu op bed vanaf dat jullie weg waren en hij is echt verdrietig... matt hij is sinds dat jullie weg zijn grgaan niet meer uit jullie kamer gekomen, hij heeft niks gegeten, niet gedoucht en alleen maar gehuilt" zegt raoul en ik zie pap geschokken kijken. Ik kijk naar beneden en knuffel pap. "Wat heb ik gedaan..." zegt hij verdrietig. "Matt je wist het ook niet ga anders naar hem toe" zegt raoul. " okey.." zegt pap en loopt naar papa. "En jij kom naar de woonkamer daar zijn koen en milo die waren ook niet helemaal blij toen jullie weg waren!" Zegt raoul. "Ja.." zeg ik en we lopen naar de woonkamer, gelijk komt milo op me afrennen en knuffelt me. "Ook hallo milo" zeg ik "waar was je😔" "spanje" zeg ik "huh wat deed je daar dan" "met pap op vakantie" "laat ons nooit meer zo schrikken" zegt hij "beloofd" zeg ik en we gaan op de bank zitten met zijn 4en.

Pov matthy:
Ik loop naar rob en doe de deur open. "Ga weg" zegt rob jankend zonder te kijken. "Okey dan ga ik wel weer.." zeg ik. "MATT NEE NIET WEG GAAN KOM HIER" schreewt rob boos. Ik weet niet waarom hij ineens boos is maar goed ik loop naar hem toe. "Ja.." zeg ik en hij trekt me tegen hem aan. "Ik heb je gemist waar was je?" Vraagt rob jankend. "Spanje met noof" zeg ik. "Wrm?" Vraagt hij "nou ja ik en noof konden het niet aan en wilde rust." "Snap ik matt sorry dat ik zo kut deed" zegt hij. "Maakt niet uit" zeg ik en hij knuffelt me. "Rob als jij nou even gaat douchen dan verschoon ik het bed want je hebt er 2 weken in gelegen zoals raoul zei en dan gaan we daarna eten" zeg ik "okey matt" zegt hij en hij staat op en loopt naar onzen kleding kast. Daarna komt hij naar buiten lopen met z'n onderbroek, MIJN trui en een broek en loopt naar de badkamer. Na 5 minuten hoor ik de douche aan staan en ik verschoon het bed. Ik ga op het net verschoonde bed zitten en laad rob z'n tel op omdat ik zag dat hij leeg was. Na 7 minuutjes komt rob schoon naar buiten en springt op mij. "Héjoh" zeg ik en hij knuffelt me met z'n hoofd op men borst. "Mhhh ik heb je gemist" zeg hij en sluit zijn ogen en glimlacht lief. "Ik jou ook schat ik jou ook. Niet in slaap vallen hé" zeg ik. "Nee nee komt goed,je hebt m'n telefoon opgeladen zie ik dankje"
"Geen probleem" zeg ik en sta op met rob in mijn armen. "Wat gaan we nou weer doen?" Vraagt hij "we gaat naar de keuken en we gaan wat eten" zeg ik "okey. Maar wel iets lekkegs" "lekkegs? Wat is dat?" "Mattttt doe niet zo gemeen" "sorry" zeg ik en geef hem een kus op zijn hoofd.

~1095 woorden~

gepest, maar wrm? FT: mabbieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu