(23 het gaat weer slechter

211 5 0
                                    

We zitten hier echt minimaal 10 minuten en dan komt er iemand aangelopen...

Het is een man met zijn capuchon op en een zonnebril. Als hij dichter bij komt lopen herken ik hem, dat is pap. Hij wilt undercover blijven denk ik ofzo. Dan loopt hij naar me toe en ik zeg "hey pap" "yo noof" zegt hij en dan komt de docent het lokaal uit gelopen en geeft mijn telefoon. "Bedankt" zeg ik "alsjeblieft" zegt mvr waterkamp. Dan is het even stil ze zegt dan weer "oke nova ik wil jouw en je vader nog even spreken en evi en haar moeder ook even" we knikken en eerst gaan evi en haar moeder naar binnen. Pap en ik gaan zitten, "wat een zeikwijf man" zeg ik "wat is er gebeurt ff goeie uitleg" zegt pap. "Nou kijk we moesten zegmaar onszelf voorstellen en die chick zegt van ik kijk bankzitters" "oke ja en?" "Oke nou toen later moest ik mezelf voorstellen weet je wel dus ik zeg gwn dat ik met jouw game enzo en gwn jullie video's kijk, nou ja niet van dat jij een lid bent maar ik zei gwn met mn vader you know" "ja, ja maar wat is jou je punt" "dus die chick zegt uit het niets van kunnen we samen kijken ik zeg nee want ik heb daar geen zin in snap je" "ja ik snap het" "zegt die docent van doe aardig tegen elkaar ik denk ik zeg gwn nee laat me nee zeggen" "ja precies dat snap ik maar wtf" "daarom dus ik moet blijven zitten moet ik met die chick en haar moeder praten toen belde jij en moest ik op de gang zitten bij die chick en der moeder" "wat een kut reden" "precies, nou die chick haar moeder uitleggen van ja ze is gepest omdat ze bankzitters kijkt op der basisschool en is snel gekwetst ik denk boeie ik ben ook gepest dus ik zei dat en ze hebben gewoon geen fucking medelijden" "what de fuck" zegt pap alleen maar en knuffelt me. Ik knuffel terug en we kletsen nog even verder over allemaal dingen. "Maar pap had je nou met die vrouw gevideobelt?" Vraag ik lachend, "nee ben je gek ik heb die camera uit gedaan wat denk je lag in mn bed" zegt hij en we lachen.

De deur gaat open en evi en haar moeder komen naar buiten gelopen. Pap en ik lopen naar binnen en gaan zitten. Pap schud nog de hand van de docent en stelt zich voor. Als de deur dicht is doet pap zn capuchon en zn zonnebril af. "Goed ik wil even dat je gaat vertellen wat er volgens jou is gebeurt en wat je dacht of wou" zegt de docent en ik knik. "Oke nou nadat ik me voorstelde zei ze dan kunnen we samen bankzitters kijken dat weet u dus ik zeg nee" zeg ik en ze knikt dan ga ik verder "ik dacht ik wil met niemand kijken omdat ik graag alleen kijk en ik hou er niet van om bij andere te kijken" "oke maar dan kijken jullie toch bij jou" "nou kijk dat is juist het probleem, dat kan niet" zeg ik "en hoezo niet" zegt mvr waterkamp en kijkt mij en pap omstebeurt aan. "Omdat" begint pap, "we.. uh ja nou ik ben lid van de bankzitters" zegt hij. "En... we willen niet dat iedereen weet dat ze mijn dochter is want ze heeft gewoon een normale jeugd nodig zonder fans enzo" zegt pap nog en kijkt de docent aan. "Oke nee ik begrijp het, daarom droeg je een zonnebril en een capuchon?" Vraagt ze en pap knikt. "Wilt u het nog ergens anders over hebben" vraagt pap en de docent schud haar hoofd. Dan staan we op en doet pap zijn capuchon en zonnebril weer op. Pap schud de hand van de docent en we lopen het lokaal uit.

Daar zitten evi en haar moeder nogsteeds, dan staat haar moeder op en zegt tegen de docent "en wat wordt de oplossing?" "Niks" zeg ik bot. "Hé! Even normaal doen tegen mij" zegt ze "nee bedankt" zeg ik en ze kijkt me afkeurend aan. Dan zegt de docent "we hebben gepraat en ik snap de reden van hun dus als we het achter ons houden zou dat fijn zijn" "maar dat is niet eerlijk ze heeft me gekwetst" zegt evi, "dat boeit me echt niks" zeg ik. Die moeder van evi kijkt pap aan en zegt "zeg er wat van het is jouw dochter" "ja dat weet ik maar ik weet wat ze heeft mee gemaakt dus dan komt ze voor zichzelf op dus niet met mijn opvoeding bemoeien!" Zegt pap. "Kent u bankzitters?" Vraagt evi aan pap "tuurlijk ken ik die" zegt hij. "Zij zegt dat ze een relatie met milo heeft gehad, is dat zo?" Vraagt evi weer. Pap kijkt mij aan, ik knik en hij kijkt niet blij. "Volgens haar wel.." zegt pap verwarrend. "Wat vind u daar van" vraagt ze om te stoken. "Ik vind het niet goed maar het is gebeurt" zegt pap en kijkt me aan "ey dat was voordat we naar spanje gingen oke! En het is toch uit omdat hij het niet geheim wil houden en ik begreep hem dus klaar oke zeg niks tegen papa pls hij wordt lijp op mij EN miel" zeg ik "ik zeg niks maar we gaan zo praten" zegt pap vastbesloten.

Evi maakt een gezicht van 'lekker voor je' en ik steek mijn middelvinger op. Dan pakt haar moeder ineens mijn hand vast, "laat me los" zeg ik zo normaal mogelijk. "Jij gaat geen middelvinger naar mijn dochter opsteken" zegt ze, ik ben er nu al klaar mee dus ik zeg "laat me los HOER!" En ik trek mijn hand uit haar grip en ren weg naar de wc. Ik hoor pap nog roepen maar het boeit me niet eens meer. Ik sluit mezelf op in het wc hokje en ik doe mijn mouw omhoog. Mijn pols is helemaal rood aan het worden, en ik zie sneetjes. De laatste tijd gaat het weer slechter en slechter en nu dit. Er is een sneetje open gegaan door die hoer maar het maakt me niks uit.

~1044 woorden~
Gezellig weer een nieuw deeltje😘

gepest, maar wrm? FT: mabbieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu