(4 leuke schooldag??

365 7 5
                                    

Pov nova:
Ik wordt wakker en ik voel me weer helemaal goed. Dus dan moet ik weer naar school, ik zucht en kleed me dan om want ik heb helemaal geen zin om in discussie te gaan met men ouders. Ik pak men tas in en ga op de bank zitten wachten tot iemand me weg brengt. Na een half uurtje komt papa naar de woonkamer en zegt "goede morgen, zal ik je brengen?" "Morgeh ja als je wilt"
"Tuurlijk wil ik dat, ik doe ff men schoenen aan en dan kom ik ga jij alvast in de auto zitten?" Vraagt hij. "Ja is goed" zeg ik en loop naar de auto en ga daar in zitten. Na 5 minuutjes komt papa ook in de auto en we rijden naar school.

Pov matt:
Ik wordt wakker en kijk om me heen. 'waar is rob :(' denk ik bij mezelf. "R-rob?" Ik ben snel in paniek en overprikkeld als ik niet weet waar rob is en vooral als ik wakker wordt... Ik besluit rob gwn te bellen. Hij neemt na een paar seconde op.
M- Matthy. R-Rob
Hey schat -R
H-hoi :( -M
Wat is er matt?-R
Je was ineens weg een ik.. ik was in paniek-M
Geen zorgen schatje ik ben ff nova wegbrengen geen zorgen ik ben er over een half uurtje :)-R
O-oh okey, fijn tot zo hvj:M
Tot zo hovj-R

Gelukkig rob is gwn nova weg brengen en komt zo terug. Natuurlijk anders komt ze te laat dom van mij. Ik ben echt nog heel erg moe dus ik val weer in slaap

Pov nova:
"Doei papa" zeg ik, ik geef hem nog een knuffel en stap dan uit en loop naar binnen. "Ey kijk daar heb je die loser ook weer" zegt finn. Ik negeer hem en ga zitten op men plek. De juf komt ook naar binnen en gaat voor de klas staan. "Goedemorgen dames en heren, nova fijn dat je er weer bent" "niet fijn" zegt finn. "Finn even normaal doen! Maar goed dames en heren morgen komen de bankzitters hier een video opnemen voor 1 dag meesters zijn dus dan weten jullie dat we vandaag hard moeten werken" zegt de juf en iedereen knikt. "Oke dan gaan we beginnen met de les" de juf begint uit te leggen alleen ik let niet op want zit teveel te diep in gedachte.

~tijdskip naar pauze~

Ik loop naar buiten en ga in een hoekje zitten waar niemand me ziet en ga stiekem op men telefoon zitten. Na 5 minuten komt iemand aanlopen en ik doe zo snel mogelijk mijn telefoon weg. "Hey nova wat doe jij hier? Moet je niet met de andere kinderen spelen?" Vraagt diegene, en diegene is de juf. Ik kijk op en zeg "nee niemand mag mij dus ik vind dit wel prima" "okey, maar als je wilt praten kan je altijd bij mij terecht :)" zegt ze "Dankuwel maar het is niet nodig hoor" "okay" zegt ze en loopt weer terug. Ik besluit op te zoeken wat de bankzitters zijn want ik ben echt benieuwd. Ik zoek het op op google en ik ben verbaasd. 'M-maar dat zijn papa en pap' denk ik... Huh, ik zal er maar niet naar vragen want ze komen morgen toch naar men school en in men klas dus dan komen hun er zelf maar achter.

De pauze is voorbij en ik loop weer naar het lokaal en ga zitten op men plekje. Ik maak men schoolwerk en we zijn uit want het is woensdag dus dan ben ik om half 1 uit. Ik loop het lokaal uit naar men jas en opeens wordt ik op de grond geduwt door finn. "Tief op" zeg ik. "Wat ga jij terug praten dan loser" zegt finn. "Wat ga jij mij op de grond duwen homofoob" zeg ik terug. "Oh ga je het opnemen voor je vaders awh wat schattig loser" zegt hij waarna hij mij een schop geeft. "Stop nou eens kkr mongool" "uh... Nee en noem me niet zo" en hij schopt me weer. "Binnenkort krijg je echt een klap tegen je kop hé!" "Oh nou poeh poeh wat ben ik bang" zegt hij, hij geeft me een schop en loopt daarna naar buiten. Ik sta weer op, doe me jas aan en ik ga naar de auto. Ik stap in de auto en er wordt gelijk door papa gevraagd "en hoe was het?" "Helemaal kut" "niet schelden!" "Sorry pa-paaaaa😒" zeg ik op een zeurderige toon. "Maar hzo?" "Nou der is dus een klote kind die heeft me op de grond geduwd en geschopt en toen deed hij ook nog eens homofobisch dus heb hem uitgescholden" "oke dat is niet leuk maar uitschelden is niet de oplossing! Waarvoor heb je hem uitgescholden?" "Nee klopt en schelden is altijd de oplossing, uh voor kkr mongool en homofoob" "NOVA! DAT ZEG JE NIET ZOMAAR GEEF JE TELEFOON NU EN JE KRIJGT HEM OVERMORGEN WEER TERUG!" "BOEIE HIJ IS GWN KKR MONGOOL!! EN NEE JE LAAT MIJN TEL ERBUITEN" ik zie hem rustig ademhalen en hij zegt heel kalm "telefoon hier, en we gaan dalijk praten met pap" ik geef men telefoon en kijk uit het raam. "Ik ga niet praten met jou" "dankje, je gaat zeker wel praten met mij" ik negeer hem en we rijden naar huis. Als we thuis zijn stap ik uit de auto, ik pleur men tas in de gang en ook niet zagt ofo en ik ren naar men kamer en smijt de deur heel hard dicht. "HEY RUSTIG MET DIE DEUR" hoor ik papa roepen maar ik reageer gwn niet. Gelukkig laat iedereen me met rust en ik gwn even tekenen want dat helpt als ik me slecht voel. Na een paar uurtjes tekenen gaan we eten, ik loop naar beneden en ga zitten ik negeer alles wat iedereen zegt en ik eet een paar hapjes en sta op. "Ik ga slapen, waag het om achter me aan te lopen" zeg ik voordat iemand nog wat kan zeggen loop ik naar men kamer en ga slapen.

~1021 woorden~

gepest, maar wrm? FT: mabbieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu