(31 Beste dag van mijn leven

196 3 4
                                    

We lopen naar binnen bij nederlands en ik ga zitten op dat bankje achteraan het klaslokaal. Dan vraagt evi "meneer hoezo mag zij daar zitten?" "Omdat ze zich niet lekker voelt" "dan gaat ze toch naar huis" zegt evi op een bitchy toon. "Ze heeft geen huissleutel en niemand is thuis en nu opletten" zegt jesse en ik pak mijn boek en begin met lezen terwijl de docent alles uitlegt. Ik lees een of andere romance helemaal geweldig, de serie heet shatter me. (Ik weet niet of deze leuk zijn want heb ze ook maar van internet geplukt) ik lees het tweede deel. Ik hoor dat iedereen aan het werk is en jesse komt naast me zitten, "ik heb hierna 1 uurtje geen les dus ga ik in de docentenkamer zitten, als je wilt mag je mee" "ik ga wel mee" zeg ik en hij knikt "na de 2e pauze heb ik nog 1 lesuurtje, die les is met sem dus als je wilt mag je naast hem zitten" ik knik "okey" zeg ik en de docent loopt terug naar zijn bureau.

De les is afgelopen en ik en jesse lopen samen naar de docentenkamer. We lopen naar binnen en ik mag zitten op de enorme loungebank die in de docentenkamer staat. Ik krijg thee van jesse en hij komt naast mij zitten met zijn laptop en hij bereid de volgende les voor. Ik krijg een melding op mijn telefoon dus ik kijk, het is een appje van sem.

Sem❤️‍🩹💕
Hey ik heb blijkbaar tussenuur -S

Ik kan vragen of je naar docentenkamer mag ik ben daar nu -U

Ja isg, mn vrienden zitten toch bruggers te pesten en daar heb ik geen zin in -S

Snap ik, ik vraag het even -U

"Mag sem hier komen want hij heeft uitval" vraag ik "als jullie rustig doen wel, ik weet wel dat jullie dat doen maar voor de zekerheid" zegt hij en ik knik. Ik app sem dat hij mag komen en binnen 5 minuten is hij er. Hij komt naast me zitten en ik ga tegen hem aan liggen. Ik val rustig in slaap.

Ik wordt wakker gemaakt door sem, "kom ik moet naar de les" zegt hij en ik knik. Jesse zegt "kom maar met de lift mee hoor" we lopen met zijn 3en naar het Nederlands lokaal. We gaan zitten en wachten tot sem zijn klas er is. Sem en ik zitten voor de docent, ik lig met mijn hoofd op mijn armen op de tafel. Dan komt de rest binnen en gaan zitten, dan beginnen ze met de les en ondertussen val ik weer in slaap met mijn capuchon op.

Ik wordt wakker van de bel, dat betekent dat ik mee mag met sem naar zijn huis en dan kunnen we liggen op bed of de bank. We staan op en lopen naar de kluisjes, ik bedank jesse nog even en we lopen dan naar de fietsen en fietsen rustig naar sem zijn huis.

Als we daar aankomen parkeren we onze fietsen in de tuin en lopen we naar binnen. "Hoi ma" zegt sem "hoi sem" "ben met noof" zegt hij "hoi noof" "hii" zeg ik. Sem ruimt zijn tas uit en zet alles netjes neer op het aanrecht. We lopen samen naar de bank waar zijn moeder zit. We gaan zitten en we knuffelen gewoon, "hoe was school?" Vraagt sem zijn moeder, daniële. "Helemaal kut" zegt sem, "nou let is op je taalgebruik" zegt daniële. "Hoezo ik ben toch 16" zegt hij zeurderig en ik moet een beetje lachen. "Omdat het niet netjes is, noof scheld jij ook?" ik schud mijn hoofd "ik zou niet durven" zeg ik lachend. "Hey niet liegen!" Zegt sem, daniële schud zuchtend haar hoofd "nou goed gaat het goed met je?" Vraagt ze lief. "Ben ziek" zeg ik, "ach meid waarom ben je dan niet thuis?" "Niemand is thuis tot aan morgen en ik ben mijn huissleutel vergeten" "oh dus je kan niet thuis slapen?" Ik schud mijn hoofd. "Ik heb gezegd dat ze hier mag slapen" zegt sem zelfverzekerd. "Tuurlijk mag dat" zegt daniële. "Bedankt" zeg ik, "geen probleem schat" zegt daniële weer. "Maar sem was 3 uur uit en ik hoorde dat jij 10 over 12 uit was, waar ben je dan gaan zitten?" "Bij mijn oom" zeg ik "meneer het lam is haar oom, die gast van nederlands" "oh hij, dat is wel fijn dat je daar mocht zitten" ik knik. "Willen jullie wat drinken?" Sem zegt "ja limo" "noof?" "Mag ik wat thee" vraag ik en daniële knikt en loopt naar de keuken.

Sem gaat in het hoekje zitten en ik ga naast hem zitten. "Ik wil wat vragen..." zegt sem onzeker. "Niet zo onzeker gekkie, ik ben het maar" zeg ik "ja maar.... Straks zeg je nee" zegt hij nog onzekerder. "Vraag maar" zeg ik geruststellend. "W-wil je... wil je mijn vriendin zijn?" Vraagt hij, omg omg omg hij wil een rela met mij.. wat omg tuurlijk. "Omg tuurlijk" zeg ik met een grote glimlach. "Yess" zegt sem en je ziet dat alle spanning uit zijn lichaam is verdwenen. Ik ga op mijn knieën op de bank zitten en kruip half op sem en ga op hem liggen en we knuffelen. "Was niet zo spannend toch semmie" vraag ik. "Nee eig niet..." zegt hij en je ziet dat hij gewoon opgelucht is.

Ik krijg en kusje op mijn hoofd en ik voel de warmte door mijn lichaam gaan. Awh ik hou nu al zoveel van hem. Dit is nu al de beste dag van mijn leven. Dan komt sem zijn moeder terug met drinken. "Liggen jullie lekker?" Vraagt ze en ik knik. Sem geeft mij mn thee en ik ga naast hem zitten en drink rustig mijn thee. Ik kijk sem ook en mijn ogen vallen bijna dicht van de moeheid, "ben je moe schat?" Vraagt sem en ik knik en moet een beetje blosen bij het woord 'schat'. Daniële kijkt blij naar ons en sem knikt, "ahh wat leuk gefeliciteerd" zegt ze en ik zeg met mijn laatste energie "bedankt". Ik ga weer liggen hoe ik net lag en ik val in slaap.

~1030 woorden~

gepest, maar wrm? FT: mabbieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu