De koekjes zijn klaar dus ik sluit de switch af en we lopen naar de oven. Ik haal de koekjes uit de oven en leg die op het aanrecht. "Oke nu even wachten tot ze afgekoeld zijn" zeg ik en hoor milo de keuken inlopen. "Oeeee koekjes lekker" zegt hij "niet voor jou" zeg ik "nouuuu hzo niet?" Zegt hij "je vreet alles op" zeg ik en hij kijkt geshokeerd. "Ja ja je krijgt er wel eentje" zeg ik. "Yess" juicht milo alsof hij een beker heeft gewonnen en loopt daarna weg. "Oke dat was heel random" zegt sem "Ja vind ik ook" zeg ik en we beginnen te lachen. "Oh god" zegt sem ineens "wat is er?" Vraag ik waarop sem zegt "evi vraagt of ik bij de bankzitters ben" "Ja maar zeg maar niet anders komt ze erachter dat ik hier woon en heb daar geen zin in" "nee was ik sws al niet van plan, geen zorgen" zegt sem "oke beter" "ik zeg gewoon dat ze het verkeerd ziet" zegt sem en typt dat ook. Dan legt hij zijn telefoon weg. Het is ondertussen al 15:33 uur dus we moeten even besluiten hoelaat we gaan eten. "Dus hoelaat zullen we eten?" Vraag ik dan. "Uhm 18:00 uur ongeveer?" "Is goed dan zeg ik dat tegen papa" zeg ik en sem knikt. Dan loop ik naar pap en papa en klop op de deur. "Ja?" Vraagt papa en ik loop naar binnen. Ik zie papa zitten en pap ligt op zijn buik met zijn arm om papa. "Uh ja kan je ons om half 6 brengen naar de Mac?" Vraag ik "Ja tuurlijk" zegt papa, ik bedank hem en loop dan terug. "Geregeld, we gaan weg om half 6" zeg ik en ik zie sem knikken.
De koekjes zijn nu wel afgekoeld dus ik doe er een paar in een bakje en de rest laat ik over voor de rest. Ook pak ik nog wat chips, en drinken. "Sem wil je wat drinken?" Vraag ik en sem zegt "tuurlijk, doe maar cola heb je dat?" "Tuurlijk, ga maar alvast zitten ik kom eraan" zeg ik en ik zie dat sem de koekjes en de chips pakt en naar de bank loopt. We gaan film kijken. Ik pak 2 glazen cola en loop naar de bank. Ik geef 1 glas cola aan sem en hij bedankt me. We zitten op de bank en we zoeken een film uit. Na 5 minuten een film zoeken hebben we er eentje gevonden, we gaan de hungergames kijken.
Na 10 minuten kijken zit ik niet zo lekker meer. Dus ik probeer goed te zitten alleen sem merkt dat dus ook op en doet zijn armen open. Ik ga in zijn armen liggen, Het voelt vertrouwd. Zo kijken we de film verder. Halverwege de film val ik bijna in slaap. Ik voel nog net dat sem een kusje op mijn hoofd geeft. Ik negeer het maar en val rustig in slaap.
Als ik wakker word is de film afgelopen en zie ik papa staan. "Kom slaapkop het is half 6" zegt papa. Ik knik want ben net wakker. Ik sta op en rek me uit, ik zie sem ook opstaan naast me en ik knuffel hem want ben nog moe. "Kom we gaan maccie klappen, in de auto kan je ook nog hangen" zegt sem "mhm" zeg ik als goedkeuring en ik loop naar de gang en doe mijn schoenen en jas aan. Sem doet dat ook en we lopen naar de auto. We gaan zitten en papa rijdt naar de Mac.
Als we daar aankomen stappen we uit en rijdt papa weg. "Oke kom" zegt sem en we lopen naar binnen. We lopen naar zo'n bord en bestellen wat we willen eten. "Ik betaal wel" zegt sem en ik kijk hem aan "hoeft niet we kunnen ook allebei de helft" zeg ik. "Neejoh ik betaal" zegt sem en ik kijk hem dankbaar aan. Sem betaald dus en we krijgen zo'n bordje met een nummer erop, Wij hebben nummer 83. We lopen naar een tafel en wachten op ons eten.
Na een minuutje of 7/8 komt ons eten. We eten rustig en dan vraagt sem ineens "Is dit een date?" "Wil jij dat?" Vraag ik "Ja jij?" "Ja" "oke dan is het een date" zegt sem. En ik begin lichtjes te blozen. Sem pakt dan mijn hand vast en kijkt me aan. "Wil je morgen weer afspreken?" Vraagt sem en ik knik enthousiast. "Hoelaat ben je uit" Vraagt hij "uh ik krijg de boeken weet je wel en dan heb ik wiskunde en Nederlands dus om 10 over 10" zeg ik. "Oke mooi, ik ben vrij dus ik kan je wel ophalen" zegt sem "Ja is goed waar gaan we?" "We kunnen bij mij als je wilt" Vraagt sem "Is goed doen we dat" zeg ik en we eten verder.
Als we klaar zijn met eten app ik papa en komt hij ons halen. We stappen in de auto en rijden terug naar huis. "Moet ik je thuis afzetten?" Vraagt papa aan sem, "uh mijn fiets staat nog bij jullie" zegt sem. "Ohja dat is dan niet handig inderdaad" zegt papa en rijd de dijk af de oprit op. We stappen uit en sem zegt "ik ga wel naar huis anders is het ook weer zo laat" "Ja is goed" zeg ik. " 't is wel donker is het ver rijden?" Vraagt papa "uhm minuutje of 10" zegt sem "oke stuur je wel naar noof als je thuis bent jongen? We willen niet dat er iets gebeurt" "Ja komt goed" zegt sem en pakt zijn tas en zijn fiets. "Doeiii" zeg ik en zwaai hem uit. Papa en ik lopen dan naar binnen.
Ik ga op de bank zitten en ga op mijn telefoon. Papa komt naast me zitten en vraagt "was het gezellig?" "Jaaa heel erg" zeg ik enthousiast. 10 minuten later krijg ik een Appje van sem dat hij thuis is. "Papa sem is thuis" zeg ik "oke, mooi zo ik ga weer naar pap" zegt papa en ik knik. Dan loopt hij weg naar zijn kamer.
~1027 woorden~
JE LEEST
gepest, maar wrm? FT: mabbie
Fanfictionmatthy en robbie hebben een relatie(weten de fans niet), samen hebben ze ook een dochter nova het lam (13 jaar) hun dochter weet niet dat der vaders een youtube kanaal hebben genaamd de bankzitters ze kijkt geen youtube maar heeft wel wat over de ba...