Hello gençlik
Yeni bilime hazır mısınız?
Hazırsanız başlayalım....
Bütün üyelerin şarkılarını yukarı koyucam dinlemeden geçmeyin:)
*
*
*Yazarın anlatımıyla:
Hyunjin kendi sınıfına girdiği andan itibaren hala gözler onun üzerindeydi. En sevdiği şeylerden biri dikkat çekmek olduğu için bu hayli hoşuna gitmişti. Saçını havalı bir şekilde savurup etrafta ona bakan kızlara göz kırpıp minhonun yanına oturmuştu. Diğer üçlü onun bu tavrına göz devirip sıralarına geçmişti. Minho etrafa bir kaç bakış atıp bir kaç kızla göz teması halinde olan ikizine bakmıştı. Hyunjin çapkın biriydi ve peşinden her cins insanı koştururdu.
Hyunjin'i kesen kızlardan biri ona doğru gelmeye başladığında sırıtma ya başlayıp minhoya dönüp konuşmuştu.
"İlk önce kendini tanıtıp bir şeyler yapalım mı diye soracak." Hyunjin alayla konuştuğun da minho onun bu tavrına göz devirip gelen kıza bakmıştı.
Kız sonunda yanlarına gelip hyunjin'e sevimli olduğunu sandığı bakışlarını atıp elini uzatıp konuşmuştu.
"Selam ben moona." Hyunjin ilk kızın uzattığı eline bakıp sonra yüzüne bakmış hafifçe sırtımıştı.
"Bende hyunjin hwang hyunjin." Hyunjin kızın elini sıkmamış havada kalmasını sağlamıştı. Bu durum kızın hoşuna gitmese de bozuntuya vermeden konuşmaya devam etmişti.
"Memnun oldum hyunjin. Şey işin yoksa bugün seninle bir şeyler yapalım mı? Daha iyi tanışmak için yani yanlış anlama." Minho kızın kurduğu cümleyle şaşkınca hyunjin'e bakmıştı. Hyunjin alayla kıza bakmaya devam ediyorken. Kız kendini açıklama gereği duymuştu minho tekrar kıza döndüğünde sesizce gülmüştü.
"Üzgünüm tatlım yoğun olduğum için sana vakitim yok." Hyunjin'in kurduğu cümleyle moona'nın moreli daha da düşmüş öylece hyunjin'e bakmış ama tekrar hevesle konuşmuştu.
"Peki daha sonra olmaz mı?" Moona'nın bu hevesli haline gülüp konuşmuştu.
"Bakarız." Diyip kızı öylece yanından postalamıştı.
"Senin gibi şerefsiz görmedim. Kızı nasıl morartın mal gibi kaldı öyle." Changbin gülerek konuştuğun da hyunjin ona dönüp sırıtmıştı.
"Senin reddediğin kız kim biliyor musun?" Chan'ın kurduğu cümleyle ona bakıp kafasını olumsuz anlamda salamıştı.
"Bu sınıfın ve diğer sınıfların peşinden koştuğu en güzel kızlardan biri. Bütün erkekler fıldır fıldır peşinde." Chan'ın kuruduğu cümleyle seslice kahkaha atıp konuşmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"İlelebet Aşk" ~Hyunmin
Teen Fiction"Gözlerinin içinde ki parlayan yıldızların her biri benim için parlasın isterim."~H "Galaksim olmadan parlamaz o yıldızlar."~S Ana ship: hyunmin Yan shipler:chanlix, minsung, jeongbin