Hello aşklarım
Nasılsınız? Umarım iyisinizdir.
Yeni bölüm için hazır mısınız?
Hazırsanız başlayalım...
Hyunminli okumalar dilerim:)
*
*
*Seungmin in Ağzıyla:
Hepimiz duyduğumuz sesle aynı anda arkamıza dönmüştük . Bize doğru gelen Yeji ile kaşlarımı çatmıştım. Ama en garip olanı ise Hyunjin' in de ona doğru gitmesiydi. İkisi sonunda karşı karşıya geldiklerin de Yeji Hyunjin'in boynuna atlamıştı. Bu samimiyet nereden geliyordu anlamış değildim. Asıl önemli konu ikisi birbirini nerden tanıyordu?
İkiliye bakmaya devam ediyordum ama hücrelerime kadar hissettiğim kıskançlık duygusu beni deli ediyordu. Yanımızdan ayrılan chan hyunglarla daha da kaşları mı çatmış uzaktan onları izliyorduk. Yeji üçüne sarılıp hyunjin ve minho hyungun koluna girmiş gülerek bir şeyler anlatıyordu. Sürekli hyunjin ile temas da olması daha da canımı sıkmaya başlıyordu. Onlara kıskanç bakışları mı atmaya devam ederken yanı başım da duyduğum sesle sesin sahibine bakmıştım. Jisung ölümcül bakışlarını yeji'ye göndererek konuşuyordu.
"Bu yeji nin minho hyunglarla ne işi var? Ayrıca niye gereğinden fazla temas ediyor." dediğine olumlu mırıltılar çıkarmıştım.
"Ay şuna bak Chan hyungun koluna dokunuyor. Yırtarım ben bu kızı." Felix sinirle konuşup onlara doğru gidecekken üçümüz de aynı anda koluna yapışıp onu geriye çekmiştik.
"Felix saçmalama dur durduğun yerde." dediğim ile felix oflayıp kollarını bağlayıp ayağıyla ritim tutmaya başlamıştı.
"Felix sallama şu ayağını!" Jisung' un çemkirmesiyle göz devirip ayağını sallamayı bırakmıştı. Onlara bakmaya dayanamayacağı mı anladığım da arka mı dönüp gitmeye başladım. Üçlünün peşimden geldiğine emindim , emin olduğum gibi de olmuştu. Jisung yanıma gelmiş söylenmeye devam ediyordu ona göz devirip sırama yerleşip uyumayı denedim.
**********
Hyunjin'in ağzıyla:
Yeji' in sesini duymamla arkamı dönmüştüm. Koşar adım bana gelmesiyle gülerek ona doğru yürüdüm. Boynuma atlayıp sıkıca sarıldığın da bende ona karşılık verip elleri mi beline dolamıştım. Onu görmeyeli uzun zaman olmuştu ve çok özlemiştim. Sarılmamız bittiğinde benden ayrılıp yanımıza gelen minho'ya sarılmıştı. Chan hyung ve changbin' e de sarılıp , minho ile aramıza girip neşeyle şakıma ya başlamıştı.
"Hyunjin oppa geleceğini neden söylemeden ryunjin olmasa haberim olmayacak." Dudaklarını büzerek konuştuğun da kıkırdayıp saçlarını karıştırarak konuşmuştum.
"Kusura bakma güzellik bir daha olmaz." Gülerek kurduğum cümleyle kollarını bağlamış sırıtarak konuşmuştu.
"Aferin adam ol." dediğiyle kaşları mı çatıp minho' ya bakarak konuşmuştum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"İlelebet Aşk" ~Hyunmin
Teen Fiction"Gözlerinin içinde ki parlayan yıldızların her biri benim için parlasın isterim."~H "Galaksim olmadan parlamaz o yıldızlar."~S Ana ship: hyunmin Yan shipler:chanlix, minsung, jeongbin