İlk bölümü sabırsızlıkla yazdım ve umarım beğenirsiniz. Bölüm biraz kısa olmuş ama ilerleyen zamanlarda uzun yazmaya başlıyıcam.
Umarım bölümü beğenmişsinizdir:)
*
*
*Yazarın anlatımıyla:
Seungmin aynanın önünde okul için hazırlanıyordu. Bu onun her zaman yaptığı aktivitesi olmuştu. Sabah erken uyan hazırlan okula git ve sevgili arkadaşları ile başını derde sok.
Seungmin, Felix, jisung ve jeongin bu dörtlü'nün asla başı beladan kurtulmazdı. Aslında Felix bela mıknatısı gibi olayları çeker onlarında başına musallat ederdi.Bu dörtlü 11. Sınıf öğrencisilerdi ve tabi ki hayatı dolu dolu yaşamaya bayılırlardı.
Hyunjin, Chan, minho ve Changbin de lise son öğrencileriydiler. Hyunjin ve minho ikizlerdi ama hiçte birbirlerine benzemezlerdi. Onları görenler asla kardeş olduklarına hata ikiz olduklarına inanmazlardı. Ama bir huyları vardı ikisinin de kanı çok hızlı kaynardı. Girmedikleri etmedikleri kavgalar eksik olmazdı. O yüzden babaları ikisini farklı okullara kaydetmişti.
Seungmin aynada son kez kendine bakmış ve hazır olduğuna dair yüzünde bir sırtıma oluşmuştu. Yakışıklıydı hemde çok fazla bunu kendi de biliyordu. Okulun yarısından fazlası peşinde olduğu için bilmemesi saçma olurdu.
"Acaba bugün başımıza ne gelicek." Seungmin kendi kendine mırıldanırken komidinin üzerinde ki telefonundan bildirim sesi gelmişti. İçinden bir kez de yanılayım diye düşünmüş ve hafifçe sırıtarak komidinin yanına gelip telefonunu eline almıştı.
*Felix ve beladan kurtulmayan götü*
Felix:
Arkadaşlar ben bir bok yedim
Utançtan yerin dibine girmek istiyorum
ÇOK UTANIYORUMJisung çevrimiçi
Jisung:
Yine ne bok yedin amk
Bir gün de bu gruba
Normal bir şekil de gelJeongin çevrimiçi
Jeongin:
Hyung biz her zaman
Götünü mü toplamak zorundayızFelix:
Ama siz bana hiç yardımcı olmuyorsunuz ki
Ağlamaya gidiyorum
Zaten rezil oldumSeungmin çevrimiçi
Seungmin:
Felix güzelim ne oldu
Neden ağlıyorsun
Ne yaptın yineFelix:
Bakın şimdi sabah erken uyandım kendi kendime dedim ki olum ilk kez erken uyanıyorsun hadi kalk okula git İşte okula geldim gelmişken kantinden kahve alayım dedim
Gittim kantine aldım kahveyi kantinden çıkmak için kapıya doğru yürüdüm bir de ne göreyim!?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"İlelebet Aşk" ~Hyunmin
Novela Juvenil"Gözlerinin içinde ki parlayan yıldızların her biri benim için parlasın isterim."~H "Galaksim olmadan parlamaz o yıldızlar."~S Ana ship: hyunmin Yan shipler:chanlix, minsung, jeongbin