Hello aşklarım:))
Nasılsınız?
Yeni bölüme hazır mısınız?
Hadi o zaman başlayalım....
Hyunminli okumalar dilerim:)
*
*
*Seungmin'in ağzından;
Hyunjin masamıza geleli on dakika olmuş ve bizimkilerle tanışmış hata kaynamışlardı. Bildiğiniz gözümün önünde dörtlü gülerek sohbet ediyorlardı. Hyunjin hakkında öğrendiğim ve şaşırdığım tek şey minho hyung ile ikiz olmaları idi. İkisinin asla birbirine benzemiyor oluşları da muama. Peki ben ne yapıyorum dörtlü'nün gülerek konuşmalarını izliyor ve içimden bir an önce şu zilin çalmasını diliyorum. Arada hyunjin ile göz göze gelsek de hemen göz temasımızı bozuyordum.
"Seung sen neden hiç konuşmuyorsun güzelim." Jisungun konuşması ile daldığım yerden kafa mı kaldırıp onlara çevirmiştim. Dördü de meraklı bir şekilde bana bakıyordu.
"Beni sarmayan muhabbetlere girmediği mi bildiğin halde niye soruyorsun?" Düz bir şekilde cevap vermem ile hyunjin'in dudağı kıvrılmış ve konuşmuştu.
"Bakıyorum da pek açık sözlü bir insanız Kim Seungmin." Sırıtarak konuşmasına göz devirip konuştum.
"Evet öyleyimdir Hwang Hyunjin." Kurduğum cümleyle ikizimiz de göz temasımızı bozmayıp birbirimize bakmaya devam ediyorduk. Bizi keyifle izleyen üçlü den araya Felix girip gülerek konuştu.
"Hani biz de buradayız ya bakışmayı ne zaman bırakırsınız?" Felix'in kurduğu cümleyle hızla kendime gelip önüme döndüm. Yaptığım bu hareket ile dörtlü bana gülmüşlerdi.
"Gülmeyin!!" Kafa mı kaldırıp her zaman korkunç olduğunu düşündüğüm ama tatlı olduğunu söyledikleri bakışım ile onlara baktığım da jisung yanağımı sıkıp konuşmaya başladı.
"Sen bu bakışı attığın da korkunç olduğunu mu düşünüyorsun yerim seni yerim." Kurduğu cümleyle göz devirim ellerinden kurtulup konuştum.
"Çek şu ellerini üstümden hem nasıl sıktıysan acıttın. Umarım yanaklarım kızarmamıştır." Sinirle konuşup telefonumun kamerasını açıp yanaklarıma baktım. Tahmin ettiğim gibi kızarmışlardı.
"Al bak senin yüzünden kıpkırmızı gezicem!!" Sinirle çemkirdiğim de masumca bana yanaşıp konuşmuştu.
"Özür dilerim seung gel öpüyüm de geçsin." Bana daha da sırmaştığın da ittip konuştum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"İlelebet Aşk" ~Hyunmin
Novela Juvenil"Gözlerinin içinde ki parlayan yıldızların her biri benim için parlasın isterim."~H "Galaksim olmadan parlamaz o yıldızlar."~S Ana ship: hyunmin Yan shipler:chanlix, minsung, jeongbin