Kim Bu?

21 1 0
                                    

Multimedyada Mete var.
Yankı'dan;
Off lanet pazartesi. Nefret ediyorum okuldan, her öğrenci gibi.
Sürüne sürüne banyoya gittim.
Aynaya baktım. Berbat görünen saçlarım ve silinmemiş makyajımla tam bir zombiyi andırıyordum.
Kendime salak gibi bakmayı bırakıp elimi yüzümü yıkadım ve düzleştiriciyi fişe taktım. O ısınadururken ben hemen dişlerimi fırçalayıp okul formamı giydim.
Saçlarımı yapıp banyodan çıktım.
Oldum olası evde kahvaltı etmeyi sevmem bu yüzden çantamı kapıp hemen evden dışarı attım kendimi.
Lanet okula gitmek için otobüse binmem gerektiğini ve bundan nefret ettiğimi söylemek istiyorum.
Her sabah yaş ortalamaları 65 olan teyzeler süslenip püslenip otobüsün koltuklarını doldururlar.
Ve sen bindiğinde oturacak yer kalmamış olabilir. Hayır yani teyzecim mezarlıktan izin kağıdı alıp gelmişsin, süslenip, püslenmişsin bir de otobüse binip gelene geçene "Cık cık cık şimdi ki nesil çok kötü çoook" diyorsun. Ayıp be teyze ayıp, senin yaşındakiler ölüyor!
Bu düşüncelerle otobüse bindim.
Bingo!
Benim teyzeler yine iş başında.
Boş yer bulamadığım için ayakta beklemek zorunda kaldım.
Okulun önünde bulunan durakta indim. "Yankıkıkıkı" diye bir çığırtı duydum hemen sesin geldiği yere baktım. Gerizekalı İnci! En yakın arkadaşım olan bu insan sırf ismimin anlamı eko diye ekolu bir şekilde söyler adımı. Öküz işte!
"N'aber lan değişik?" Size öküz demiştim.
"İyiyim İnci. Bir daha ismimi bu şekilde telaffuz edersen seni diri diri gömerim! Ha bu arada sen nasılsın canım? " dedim. Gözlerini devirdi ve arkasını döndü. Dönerken " Aptal" deyip güldüğünü duydum. Sınıfa girdim ve hemen sırama kuruldum. İlk dersin Kelek Osman'ın Matematik dersi olmasını umursamadan koydum kafamı sıraya ve uyumaya karar verdim.
Gözlerimi telefonumun titreşimine açtım. Hayret beni kim arar ki?
+90555... Arıyor...
Kayıtlı olmayan bir numaraydı.
Bu kim ki?

Dur GitmeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin