Multimedyada Yankı var.
Neden Yiğit için "Şerefsiz" diyordu ki? Yiğit gayet iyi bir insandı ya da ben öyle sanıyordum. Sahi ben Yiğit'i tanıyor muydum?
"Neden böyle düşünüyorsun Deniz?"
"Neden mi? Sen onu tanıyor musun? Sana hangi yüzünü gösterdi? Seni sevicem mi dedi? Doğru söyle Yankı, öptü mü seni?!"
"Ne saçmalıyorsun sen ne öpmesi? Haddini aşma Deniz ben kimseye hesap vermem, hele sana hiç!" diye çıkıştım. Sabrımın son demlerindeydim.
Gülmeye başladı.
"Sen onun kim olduğunu biliyor musun Yankı?" dedi gülerek.
"Kimmiş bay çok bilmiş, anlat da bilelim." dedim.
"Yiğit çok kötü biri. Her türlü kötü alışkanlık mevcut. Kızları cinsel obje olarak görür ve onlarla gönül eğlendirir. Asla birine bağlanmaz. Bir kaç tane gece klubünün sahibi. Akın Şirketler grubunun bir numaralı varisi. Dostundan çok düşmanı var. Ve düşmanları seni gördüğünde başına bir sürü bela gelecektir emin ol. Seni onun vazgeçilmezi sanacaklar ve onu çökertmek için senin canını kullanacaklar. Ve onlar bunu yaparken burunları bile sızlamayacak."
Ona inanmalı mıydım? Neden beni umursuyordu ki? Zarar görecek olan bendim. Bundan Deniz'e neydi ki?
"Seni neden ilgilendiriyor benim hayatım?" diye sordum dayanamayarak.
"Çünkü seni unutamıyorum Yankı. Sana zarar gelmesi düşüncesi bile kalbimi sıkıştırıyor. Tamam iyi bir ilişkimiz olmadı belki. Belki seni sevmediğimi söyledim ayrılırken ama sana olan hislerim sen gidince çıktı ortaya. Sen gidince ben yok oldum. Sen yoksan ben bir hiçim Yankı. Bana geri dön diye demiyorum bunları. Sadece benim için önemlisin, bunu bil."
Söyledikleri içimde bir şeylerin kopmasına neden oldu. Neden böyle hissediyordum? Neden gözlerim doluyordu?
Deniz neden beni ikilemde bırakmaya çalışıyordu?
-
-
-
Arkadaşlar; yorum ve vote bekliyorum. Bu benim ilk tecrübem ve sizin ne düşündüğünüzü bilmek istiyorum. Teşekkürler :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dur Gitme
RandomAsla aşık olmam derdim gözlerinin siyahını görmeden önce. Beni hayata yeniden bağlayan adam; Dur Gitme!