Justin Bieber PoV
Doma jsem se převlékl do neformálního oblečení a vyrazil k Angie koleji, měla by být pravděpodobně přednášku ještě skoro půl hodiny. S úsměvem jsem vyzvedl dva eco kelímky s kávou a postával u auta čekajíc na ní, chtěl jsem jí překvapit.
Ale když jsem jí uviděl jak se pomalu plouží k budově s nepřítomným pohledem, došlo mi, že se něco muselo stát. Nepříjemná vlna pocitů se o mě otřela, ale nedal jsem jí možnost.
Usmál jsem se a vyrazil jí naproti.
Vzhlédla od své kabelky ve, které lovila klíče a zadívala se na mě ublíženým, znechutivým pohledem. Zarazilo mě to, ale natáhl jsem paži vzhůru.
Uhnula a zastavila se pár kroků vzad.
,,Co ty tu chceš, Justine?" oslovila mě mým pravým jménem a můj úsměv stekl z tváře. ,,cože?" zeptal jsem se zmatený jejím pochopením. ,,četla jsem článek, který byl v jednom z časopisu spojený s tebou, jsou tam i naše fotky," zasyčela nenávistně. Mlčel jsem: ,,co jsis myslel? Proč jsi mi lhal?" vykřikla rozhořčeně a máchala rukama kolem sebe. Mrzelo mě to: ,,nechtěl jsem, aby jsi mě chtěla kvůli mým penězům."
Zatvářila se zmateně, ale podívala se na mě s mnohem větší nenávistí. ,,Jak jsis mohl myslet, že bych s tebou chtěla být kvůli penězům? Naopak teď s tebou končím pro tvou potřebu mi lhát," Vykřikla a běžela dovnitř budovy.
Opřel jsem se o své auto a zhluboka dýchal, tohe bylo šílené.
Touto částí končím s tímto příběhem, říkala jsem že to bude spíše kratké, musím vymyslet nový příběh s pořádnou dějovou linkou u, kterého nebudu později vědět kde a s čím pokračovat. OMLOUVáM se!! Ale opravdu nevím kudy kam.
Děkuji za pochopení a úctu!
ČTEŠ
L I F E. IS. H A R D✅
Short StoryVysoká škola byl můj jediný cíl, který jsem potřebovala zdolat. Udělala jsem pro ten sen všechno. Dokud jsem neobjevila New York. JB