13. Polowanie na wilka

103 6 9
                                    

Po szkole ja, Tony, Bruno,  Lilka, Milka, Lucky, Klara i Czarek poszliśmy do lasu. gdy byliśmy nad rzeką w środku lasu, Aleks chował się w krzakach ze strzelbą. Dopiero po chwili rozpoznałam go. Wychylił się i oddał strzał, naszczęście nikomu za bardzo nic nie było tylko Tony miał rozwaloną rękę bo Aleks strzelił tak że pocisk przeleciał "zachaczając" o rękę Tony'ego.
-Ty skurwysynie, pożałujesz tego!
-A co mi zrobi bezbronny wilk zwijający się z bólu?
-Może on nic, ale jego przyjaciel tak!

Lucky rzucił się na Aleksa. Ten znowu oddał strzał. Lucky nie dostał, ale Tony znowu tak. Znowu strzelił. Tony zemdlał.
-Milka, Bruno, pomóżcie, trzeba go zanieść do domu i jechać do szpitala!
Zanieśliśmy go a reszta się biła. Aleks stracił broń, odrzucili ją aż tu. Wzięłam ją, tak na wszelki wypadek. W szkole nie rozumiałam o co chodzi z "sezonem na polowanie", teraz już wiem. Aleks to serio jakiś psychopata. Rozumiem typowe bitki w szkole itp, no ale żeby do typa z klasy że strzelby strzelać? Serio? Jego to chyba serio do psychiatryka trzeba. Mama Tony'ego zadzwoniła na 112. Karetka przyjechała, a zaraz potem policja. Karetka zabrała Tony'ego a policja pobiegła do lasu do reszty.

jak stałam się... THERIANEMOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz