9-12 ve 13.Gün

368 49 0
                                    




9-12. Gün

Bu günleri tek bir başlık altında topladım çünkü pek bir şey olmadı. Rutin tempom devam ediyor. Dün ve bugün ziyaretine gelemedim, üzgünüm. Umarım bana kızmıyorsundur. Suho hyung 2 gündür beni bir yerlere götürüyor. Dün onun anne ve babasını ziyerete gittik. Bugün de çocukluk arkadaşı hyungu çağırdı ve beni de yanında götürdü. Tekrar eve geldiğimizde bana, benim için bir doktorla görüştüğünü ve yarın için randevu aldığını söyledi. Bilirsin hyung itiraz kabul etmedi. Bir psikiyatrist ile konuşmamın iyi olacağını düşünüyor. Aslında diğer üyeler de onunla aynı fikirde. Tao'yu bilmiyorum. Onunla en son tartıştığımızdan beri bir daha hiç görmedim. Eve uğramayı reddediyor, benimle de hala konuşmuyor. Onunla konuşmayı özledim.. Tao genel itibari ile konuşunca seni rahatlatan birisi. Belki burada olsaydı sadece onunla konuşabilirdim..
Açıkcası yarın için tedirginim. Doktora ne söyleyeceğimi bilmiyorum. Bunun sadece ölümü kabullenememe olduğunu söyleyecek belki bilmiyorum. Ama ben onlarla konuşmak istemiyorum. Konuşmak istediğim tek kişi sensin.
Yarın gideceğim randevuda beni yalnız bırakma Chanyeol. Seni hissetmek istiyorum ve biliyorum ki beni yalnız bırakmayacaksın. Şu anda ne kadar tedirgin olduğumu hissediyorsundur değil mi? Seni bekleyeceğim. Yarın da görüşeceğimizi umuyorum.

13.Gün

Terapiste gitmek istemediğimi,buna ihtiyacım olmadığını onlara milyonlarca kez söylemiş olsam da beni anlamıyorlar. Suho hyung randevunun alınmış olduğunu bu yüzden gitmemiz gerektiğini söyledi. Ona karşı gelmek onu üzmek istemedim ama gerçekten buna ihtiyacım yoktu....
Benim tek ihtiyacım olan sensin Chanyeol.

Gittim ve gerçekten hiç ama hiç hoşuma gitmedi. Terapist bana sürekli senin hakkında sorular sordu. Nasıl hissettiğimi öğrenmek için çok fazla çabaladı. Gerçekten sinir bozucuydu. Özelime bu derece yakın olmak istemesi beni sinirlendirdi.
Bana diyeceklerini bilerek oraya gitmem saçmalıktı zaten. Eminim her terapide aynı şeyleri söyleyecek " şuan bunu kabullenmek sana zor geliyor,kabullenmek istemiyorsun ama alışmak zorundasın" .
Pardon?
Gerçekten ne söylediğinin farkında mıydı? Bence kesinlikle değildi. Evet kabullenemiyorum, zor geliyor evet ama biliyorum. Olmadığını ve olmayacağını biliyorum. Ama kimse benden buna alışmamı beklemesin. Bana onsuz olmaya alış dedikleri her an ben biraz daha mahvoluyorum. Yapamam Chanyeol. Bunu yapamam.

Ve evet bir sonraki terapi için Suho hyunga söz verdim. Çok ısrar etti ve yine ona karşı gelemedim.. bilirsin ona çok fazla saygı duyuyorum ve karşısıda bir çocuk gibi mızmızlanmak istemedim.

Senden başka hiç kimseyle konuşmak istemiyorum Chanyeol. Sadece yanına gelmek ve seni bir öncekinden daha fazla hissedebilene kadar yanında kalmak istiyorum. Ve hatta daha fazla..
Ama buna izin vermiyorlar. Seni çok özlüyorum Yeol.

Sensiz 99 GünHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin