86. Gün
Kafamın içi o kadar dolu ki... Ne düşüneceğimi ne yapacağımı bilmiyorum. Her gün "Yarın ne yapacağım?" düşüncesi ile uyuyorum. Bu gece de onlardan birisi. Zaman bir türlü geçiyor ama bana hiçbir faydası yok. Benim zamana hiçbir faydam yok. Boşum. Bomboş...
Bugün öğlene kadar yataktan çıkmamayı tercih ettim ki bu tercihim artık rutin olmuştu. Genelde öğlene kadar uyumayı tercih ediyordum. İstisna günler hariç tabii. Ama uyku isteğim de artık tamamen yok olmuş gibi görünüyor. Çünkü artık uyumak da istemiyorum. Uyumamın tek sebebi senin rüyalarıma geleceğini bilmek. Yalnızca bunun için uykuya dalmaya çalışıyorum. Yine sesini duymak için uyuyorum. Gerçi artık uyumasam bile sesini duyuyorum. Yine yanıma şarkı söylemek için geleceksin değil mi? Gelmelisin. Sana ihtiyacım var.
Dün geceki rüyama gelecek olursak... Oradaydın Chanyeol. Tüm varlığınla, ruhunla, bedeninle, her şeyinle büsbütün oradaydın ve ben onun yalnızca bir rüya olmadığına eminim!
"Sana ihtiyacım var. Benimle gel..." dedin. Elini uzattın bana doğru. Elini tuttum ve hiç bırakmak istemediğim anda uyandım. Bu hayatımda sahip olduğum en güzel histi. Elinin sıcaklığını hissettim. Hala aynıydı, sıcacıktı. Ve uyandığımda yanımda sen olmadığını gördüm. Yoktun ve ben yine göz yaşlarıma engel olamadım.87.Gün
Bugün uyandığımda evde beklenmedik misafirlerimiz vardı. Yani,ben beklemiyordum. Sana söyleyip söylememek konusunda kararsız kaldım aslında ama bilmeni istiyorum.
Tiffany ve Taeyeon geldi. Tedirginliğim saklayamayacağım kadar çoktu ama onların ne kadar arkadaşça yaklaştığını görünce biraz olsun rahatladım. Bir şey olmadı. Normal bir gün geçirdik. Yemek yedik,daha doğrusu sofraya oturduk ve öylece durduk...Seni çokça andık. Güldük ve tabii ağladık. Giderken de güçlü olmam gerektiğini,bu günlerin geçeceğini söylediler.
Biliyor musun Yeol son zamanlarda herkes aynı şeyi söylüyor; geçecek,atlatacaksın. Üzülme Baekhyun...
Ama geçmiyor...geçmeyecek..Sen yoksan acılar geçmeyecek,gün doğmayacak ve ay geceyi aydınlatmayacak. Sen yoksan Baekhyun iyi olamayacak Yeol... Olmayacak..