"Yer ve Gök"
●●●
Bundan milyar yıl önce önce Evren ana gücünü ve kudretini göstermek için iki kardeş yarattı.
𝔗𝔈ℜℜ𝔄 𝔈𝔗 ℭ𝔄𝔈𝔏𝔘𝔐
TERRA ET CAELUM
Birine yer dedi,diğerine gök.
Yer,Evren anadan izin alarak kendi dünyasını kurdu. Önce karaları yarattı,dağlar yerleştirdi,insanlar koydu içine, adına Dünya dedi. Evren ana Dünya da yer yüzünün sorumluluğunu ona verdi. Kardeşini kıskanan gök,Evren ana'ya gitti. Kendi dünyası için izin istedi. Evren ana ona bir şart koştu. İkinci bir Dünya yaratamazdı. Dünyanın içinde kurabilirdi düzenini,gökler ona ait olacak ve yeryüzünü gökyüzünden ayıracak bir perde yaratacaktı.
Gök kabul etti.
Dünyanın içinde çok yükseklere çıktı. Gökyüzü onun ellerinde büyüdü,
gelişti ve şekil aldı. Gökyüzüne evler kurdu,insanlar koydu ve onlara gökün çocukları dedi. Gök,yerden üstündür dedi. Yer yüzünde asla olmayacak bir şeyi göklere çıkardı. Gökün çocuklarına her birine kendi gücünden bir parça verdi.Yer yüzü ve gök yüzü ikiye ayrıldı.
İki ayrı hayat.
İki kardeşte büyük bir güç vardı. Nerden geldiklerini unuttular zamanla insanların açgözlülüğü onlara da bulaştı, ellerinde ki gücün büyüsüne kapılarak Evren ana'ya meydan okudular. Yer yüzü ve gök yüzü karıştı,düzen bozuldu,denge yasası kırıldı. Büyük bir felaket başladı.
Evren ana durmadı. Kendi yarattığı çocuklar onun kudretinin yanında pirinç tanesi kadar bile sayılmazdı. İki kardeşi de cezalandırdı,biri Güneşin içine diğeri Ay'a hapsoldu. Gök yüzünde ki tüm isyancıları katletti,önemli olan ve güçlü olanları yer yüzüne sürgün etti.
Onlara gökten kovulanlar dendi.
Gökyüzüne bir daha çıkamamak lanetleriydi,onları kontrol etmek için yıldızlara kendine itaat edecek muhafızlar doğurttu. Onlara kimsenin bilmediği sadece onların bile bileceği güçler verdi. Her daim haberdar olmak için anı şeritleri yaratıp onları tenlerine kazıdı. Onları da yer yüzüne gönderdi.
Onlara gökten düşenler dendi.
Evren ana eğildi ve Dünya'ya fısıldadı.
"Siz ebedi ve ezeli benimsiniz. Sizi ben yarattım. Gücün büyüsüne,kibrin hayaline dalıp olmayacak boyutlarda gezemesiniz!"
Yer ve gök sarsıldı. Denge yasası baştan yazıldı. Bu yeni bir medeniyetin başlangıcı oldu.
BÖLÜM SONU
Umarım beğenmişsinizdir..
Oy+Yorum lütfen
Bolca voteee
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gökyüzünün Çocukları
FantasyMasallar nasıl başlar bilirsiniz,her zaman tuhaf ama bilindik bir tekerleme gelir en başında. Evvel zaman içinde, kalbur saman içinde; pireler berber, develer tellal iken, ben anamın beşiğini tıngır mıngır sallar iken bir karı koca varmış... Şimdi...