Reggel Thea még mindig nemszolt hozzám bármennyire is próbáltam beszédre bírni. Brundhildde segített volna, de lassan már neki se válaszolt. Reggeli után bepofátlankodtam Pitonhoz és kölcsön kértem tőle néhány növényt. Hajszálak választottak el attól hogy lecsesszen és kétlábbal rúgjon ki, hisz vasárnap reggel mi a francért keresem ilyen baromságokkal.. Az egyik pillanatban hozzám vágta a kért összetevőket és az másikban már az ajtó előtt találtam magam. De legalább nem kérdezősködött.
Kis magán szobámba ültem a földön körülöttem az üvegcsék hada valamint a könyv, ami mindennek a kulcsa. Mire össze kotyvasztottam kis varázsitalom irdatlan büdős lett a szobába, az összes ablak kinyitásával se enyhült a hatása. Undorodva néztem a pohárnyi gőzölgő lét...a szaga SZÓ szerint a halál szaga volt... mint egy júliusi napon talált tetem.. Percekig tartott mire rávettem magam hogy megigyam...mikor lenyeltem meglepődtem hogy az íze nem tükrözi a szagát...kesernyés de nem volt vészes..
Ezzel készenálltam a varázslatra is .. Még volt legalább másfél órám 3 ig, igy elindultam szépen lassan megkeresni Thea barátnőmet.
Lentről felfelé haladva kerestem már lassan mindenhol mikor rábukkantam. Az egyik női mosdóban mosta a kezét. Mikor meglátott megbénítottam majd láthatatlan tettem és a klubbhelységbe vittem. Nem lacafacázok többet ha eddig eljutottam már nem tud megállítani senki.
Beültettem a klubhelység egyik ablakába és elrendeztem a környezetet. Gyertyákat gyújtottam és füstölőt tettem ki. ..Thae még mindig láthatatlan volt ezért nemzavartak a járkáló háztásraim.
Itt az idő..
Ki indultam.. Kiérve már ott toporzékolt reményem pitypangfejű csillaga!
- Hali.- mentem oda hozzá ő pedig felém fordult.-mi az?- arca kissé zavaros volt
- Semmi!- vágta rá lezseren
- Mond ha valami van mert ez nem sikerülhet szarul!- léptem közelebb
- Mondom hogy semmi..-próbálta ezzel lezárta ezt az értelmetlen beszélgetést..
- Na jó.. Hagyjuk.. Mindenesetre is hálás vagyok amiért ezt megteszed! - fordultam neki háttal, szembe az ajtóval. Szívem zakatolt.. Izgultam.. Nem a varázslat miatt.. Hanem hogy sikerül e.. Fontos nekem Thea barátsága.. Nem akarom elveszteni! Bármit megtennék érte!
- Kezdjük? - kérdezte megunva a várakozást. Hevesen bólogattam és egy nagylevegő után beléptem az ajtón.
- Gyerünk.. - besétáltam, a helység a füstölőtől kellemes illatú lett. Néhányan a kanapén ültek mások épp A-ból B-be sétáltak. Megtorpantam a terem közepén. Elővettem a pálcám és határozott mozdulattal akár a muskétások a kardjaikat arcomhoz emeltem. Ismét mély levegő után 3 apró kört rajzoltam le vele
- Lumero luxtre extreh nuhtomáh!- varázslatot kimondva kecses mozdulatokkal 3szor megpördültem és ahogy forogtam pálcám vége húzott maga után egy áttetsző de mégis rózsaszínes szalagot. Ez idő alatt mindenki és minden megfagyott. Miután megvolt a pörgés megálltam és pálcámmal köröket rajzolva oda irányítottam végét, amit megakartam változtatni. Mire végeztem egy diák se volt a klubhelységbe csak én Drakó és barátnőm. Oda fordultam Drakohoz.
- A varázslat nem engedi, hogy elhibázd. Minden tökéletes lesz, nemfog rám vagy bármire is emlékezni, ami belezavarna! - kezdtem el felé sétálni. - A többiek mind az étkezdében vannak és én is odamegyek! Nem fog idejönni senki legalább fél óráig...használd ki! -tettem kezem bicepszére mikor mellé értem. - Köszönöm.-néztem rá de ő egy szót se szólt igy elindultam kifelé.
Mikor az étkezdébe értem mindenki össze vissza, de ott volt. Hamar megtaláltam Brundhilde barátnőm és vele szembe ülő Petert is.
- Sziasztok.- ültem le Brunhilde mellé
- Hol voltál? Egész nap kerestelek, veled volt Thea? -kérdezte kissé felháborodva
- Volt egy kis dolgom.. És nem nem volt velem! Egész nap egyedül voltam!- vontam vállat
- Ohh te! - rázta a fejét. Előre nézve pedig találkoztam Peter szúrós tekintetével.. Sőt inkább dühös tekintetével.
- Mi az? - kérdeztem egyszerűen
- Baszki.. - csapta be maga elött a könyvet, felált és azzal ki is ment igen dühösen.
- Mi baja? - kérdeztem míg arra néztem amerre kiment
- Fogalmam sincs...eddig semmi baja nem volt. -hallatszott Brunhilde hangján is a meglepettséget
VOCÊ ESTÁ LENDO
Draco Malfoy / veled vagy nélküled de inkább nélküled../
FanficEz egy elég hosszú és elég lassan beinduló story...még 2017-ba kezdtem el írni és az évek altt mikor épp HP pillanataim voltak elővettem és hozzáadtam... tudni illik 17 évesen kezdtem.. de szépen lassan beindul és igazi FF lessz belőlle...direkt nem...