Unottan sétáltam az Abszoluton a szokásos mosolyommal...
Épp beléptem a könyvesboltba ahol Gilderoy Lockhart tartott épp szónoklatot Harry Potternek és a elalélt hölgyeknek, a szokásos mosolyom igazivá vált és lassan sétáltam fel az emeletre hogy kikereshessem a könyveim, Dracko Malfoy volt ott fen egyedül, aki nagyon méregette a lenti embereket.. Nem törődve elkezdtem keresni, amiért jöttem és figyelmen kívül hagytam a többit. Miután végeztem a szükséges vásárlással elindultam a 9/10-dik vágányhoz, zökkenőmentesen felszálltam, néhány hugrabugos társaságában találtam csak helyet így közéjük vegyültem és töltöttem az időt. Az évnyitó szerencsére gyorsan eljött és én ott álltam az elsősök között, de nem volt sok időnk beszélgetni mert mikor a süveg beavatására került a sor Dumbledore professzor némi szót ejtett.
- Az iskola tanulóinak szeretnék mondani néhány szót. Gondolom, már mindannyiitok tudja az újdonságokat hisz a pletykák gyorsabban szálnak erre mostanság mint a baglyok! De mindenkit kérek türtőztesse magát és legyen tekintettel a másikra! A szót átadnám, köszönöm Mcgalagony! - ült le a mondandója végén.. Túl jól ismerem ezt a tekintetét...akar valamit.. Remek...
- Nahát, akinek a nevét felolvasom, idejön hozzám, a fejére teszem az iskolai teszlegsüvegét, és a süveg beosztja öt egy házba. - emelte fel a süveget Mcgalagony és tartotta a kezében a névsort. Én a többi elsős mögött álltam és így hallottam ahogy a Huggrabugosok elkezdenek sugdolózni, Ernit kérdezgették hogy nem tudták hogy van egy nála fiatalabb unokahúga mire rávágta hogy ő se ismert csak tudott rólam, majd mondták hogy akkor ő is hugrabugoslesz hisz a családba szinte mindenki az volt. Én zártam a sort ahogy sejtettem, felültem a székre és rémtette Mcgalagony a süveget.
- Hmm..hmm..- morogta süveg de nem mondott mást. - tehetséges aranyvérű a kicsike.. Nagy tudással és nagy akarattal... helyes helyes!! - ebben a pillanatban pedig arra gondoltam hogy hova akarok kerülni. - hmm valóban?! -kiáltotta el magát mire sokan meglepődtek és megrezzentek.. Bár ez szókása a süvegnek. – Mordekár!! – kiáltotta el magát mire elkezdtek tapsolni de kivehető volt a motyogás is a taps alatt. Felálltam és még mindig mosolyogva odasétáltam az asztalvégébe és leültem.
- Kis figyelmet!!- csitítót csöndet Mcgalagony
- Kezdődjék hát a lakoma!- ált fel és intett egyet Dumbledore és terülj terülj asztalkám lett. Először nem nagyon foglalkoztam az étellel.. Elvonta a figyelmem.. Valami más.. Majd egy elsős szóba elegyedett velem és kizökkentett a gondolataimból.
- Te tényleg két másik iskolában is tanultál már?- kérdezte miközben evett és engem nézett persze ez másoknak is a fülébe jutott és kíváncsian rám emelték tekintetüket és várták válaszom.
- Igen.. Nem mindenhol 11 éveskortól kezded az iskolát.. Valahol már 8 évesként!- mondtam és elkezdtem enni
- 8??- lepődött meg és össze nézett a mellette ülővel.
- Igen.. Bár én 9évesen kezdtem a Uagadou-ban, az az afrikai szakiskola.. - tudattam vele
- Akkor te afrikaiul tudsz varázsolni?- kérdezte furcsállva mire megráztam a fejem
- De castelobruxo-ban is tanultam.. Az pedig dél-amerika pontosabban Brazília őserdeijének legmélyén található! Bár ott csak 1 évet tanultam így is kijelenthetem, hogy igazán jó az oktatásuk. - nekikezdtem a vacsorámnak.
KAMU SEDANG MEMBACA
Draco Malfoy / veled vagy nélküled de inkább nélküled../
Fiksi PenggemarEz egy elég hosszú és elég lassan beinduló story...még 2017-ba kezdtem el írni és az évek altt mikor épp HP pillanataim voltak elővettem és hozzáadtam... tudni illik 17 évesen kezdtem.. de szépen lassan beindul és igazi FF lessz belőlle...direkt nem...