10. Bölüm

359 17 5
                                    

Sabah çok eğlenceli geçmişti ancak yapılması gereken bir planımız vardı ve bunun için de aramızın bozukmuş gibi gözükmesi gerekiyordu bu yüzden sanki Aras' la kavga etmiş gibi yapıyorduk.

Şuan bütün aile kahvaltı masasında toplanmış Ahmet Bey' i bekliyorduk. Çalışma odasından bir dosya alması gerektiğini söyleyip gitmişti, Ahmet Bey' in de gelmesiyle kahvaltıya başladık. Ahmet Bey' in bize seslenmesiyle planın başlama vaktinin geldiğini anladım.

Plan işliyordu üzerimize düşeni yapmıştık ve şimdi benim evden kısa bir süreliğine çıkmış gibi görünmem gerekiyordu bu yüzden kapıya doğru yöneldim ve çıktığımı sanması için kapıyı yüksek sesle çarptım ve kapının yanındaki dolaba saklanarak Yasemin' in yemi yutmasını bekledim.

Birkaç ayak sesi ve ardından Yasemin' in sesi duyuldu, sanırım şuan telefonundan Selin denen kızı arıyordu ve evet haklı çıkmıştım. Şuan telefonda Selinle konuşuyordu, konuşması bitince saklandığım yerden çıktım beni farketmesiyle yüzünde şaşkın bir ifade oluştu ve şimdi o şaşkınlık yerini korkuya bıraktı.

"Lena Hanım, siz ne zaman geldiniz?" "Evden hiç gitmedim desem." Yüzündeki korku şimdi daha da belirgin bir hal almıştı, korktuğunu gizlemeye çalışarak üzerime doğru yürüdü ve "hah, kimse sana inanmaz ben burada dört yıldır çalışıyorum sense sadece birkaç haftadır buradasın. Sence hangimize inanırlar?" dedi.

Ona gülümsedim ve aramızdaki mesafeyi kapatarak "sence hangimize inanırlar?" gözlerindeki korku daha da fazla belirgin bir hal aldı ve o son darbeyi de attım "sana aslında bu evdeki herkesin şuan bizi dinlediğini söylesem" geri geri giderek etrafına baktı, sanırım bir kamera veya ses kayıt cihazı arıyordu.

Aradığını bulamayınca bakışları tekrardan bana döndü." Yalan söylüyorsun. Burada hiçbir şey yok." Ona gülümsedim ve arkasını işaret ettim, arkasına dönmesiyle Ahmet Beye çarpması bir oldu. Artık gözlerinde korkudan başka bir duyguya yer yoktu, sanki korku onu esiri altına almış gibi bakıyordu gözleri.

Onun için üzüldüm ancak ben ona bir şey yapmamışken, beni bu evden göndermek için o kızla işbirliği yapan da yine oydu. Amacımız bunu kullanıp onun bizim için çalışmasını sağlamaktı. Nitekim istediğimiz olmuştu da, şimdi tek yapmamız gereken Selin' e dersini vermekti.

Yeni HayatımWhere stories live. Discover now