DİZİLİM SERİSİASTERYA
"Hayatta kaybederseniz, gökyüzüne bakın. Orada umutlarınız bittiğinde, her zaman bir yıldız parlar."
𓃭
♪ Enemy, Imagine Dragons
Aralık, 2019
Hissetmek istemiyordum.
Damarlarımda süzülen acıları her gün, her saat, her dakika, her saniye hissedecek miydim? Hafiflememek istiyordum. Hafiflemek ve unutmak. Unutmak, lütuftu. Bütün uvuzlarımda bir soru dolaşıyordu.
Gidene mi zordur, yoksa kalana mı?
Ve zihnimde çınlayan sorunun tek bir cevabı vardı. Kalana. Giden hiçbir zaman terketilmemiştir çünkü, her zaman gidecek bir yeri, çalacak bir kapısı olmuştur. Kalansa sadece kalmıştır. Bazen yalnız, bazense kendiyle tek başına.
Kalana daha zordur.
Unutmak istiyorum, her şeyi, adımı bile unutana kadar içmek istiyordum. Rahatlamak, kafamı boşaltmak istiyorum.
Daha geleli, üstüne üstelik 2 bardak Aquavit içeli çok oluyordu. Ama yinede iç çamaşırlarıma kadar ıslaktım. Yağmur, üzerimdeki deri ceketi ve saçlarımı sırılsıklam yapmıştı. Sarı saçlarım, yağmur yüzünden yüzüme yapışmıştı, dışarıda fırtına vardı. Bense Mavisel'de oturuyordum.
Unutmak için, acı çektiren kişiye git, derler.
İşte buradayım.
Üzerimdeki deri ceketi çıkararak bar tezgahının önüne koydum. Henüz tanımadığım fakat epeyce yakışıklı olan sarışın barmen çocuğa seslendim. "Pişt," gözleri hemen beni bulmuştu. "Şu an bana buradaki en ağır şeyi vereceğine dair bahse varırım." dedim, fakat kelimeler ağzında yuvarlanıyordu. Sarhoş oluyorum, ama yeterli değildi. Unutmalıydım.
"Üzgünüm, zaten buradaki en ağır şeyden iki bardak içtin. Komaya gireceksin neredeyse." dedi ciddi bir sesle.
Henüz sadece 17 yaşındaydım.
Sil.
Bugün 18. yaş günün Asterya. Buradaki insanların kardeşini elinden aldıkları gün. Kutlamayacak mıyız?
İyi ki... Doğdun.. Asterya. İyi ki doğdun, Asterya.
Ağlıyorum. Yüzümde yapışmış ıslak saç tellerim ağladığımı gizliyor. Kulağımda hep aynı melodi, çınlıyor zihnimde. Kalbim yerinden çıkacak sanki.
Mutlu yıllar, mutlu yıllar,
mutlu yıllar... Sana..Mumlarını üfle ve bir dilek tut.
Ellerimin tersiyle gözlerimi silmeye çalışıyorum, fakat olmuyor. Gözyaşlarımı durdurmak imkânsız. Kardeşimi öldüler benim. Haykırmak istiyorum, hesap sormak istiyorum. Kimden? Buna cesaretim var mı? Nefes almak için dudaklarımı araladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASTERYA
ChickLit❝Sana istediğin her şeyi veririm, Asterya. Ama seni veremem.❞ DİZİLİM SERİSİ.