2. PERSUS SAPAĞI

5K 254 637
                                    



ASTERYA




❝Şeytanlar, asla uyumaz.❞


𓃭


Bad Things, Cults


2. PERSUS SAPAĞI

Kaybetmek.

Vücudumu ele geçiren, boğazıma yumru gibi oturan dokuz harfti. İlk önce babamı kaybetmiştim, gitmişti. Vazgeçmişti bizden, benden. Bu yüzden kalana daha zordur işte. Giden gitmişti, kalan ise.. Sadece kalmıştır.

O günden beri, babasının minik kızı değil, Asterya'yım.

Annem, anımsarım bazen hasta olmadan önce yaptığı salçalı makarnaları. Bayılırdım, kokusuna, tadına. Ama en çokta annem yaptığı için severdim. Sırrı ise içine salçadan çok sevgi koymaktı. Sevgi koyuyorum anne, çokça koyuyorum ama güzel olmuyor. Seninkiler kadar güzel olmuyor anne. Bilmiyorum, belki de sorun makarnada değil bendedir. Ben yanlışımdır. Hatalıyımdır.

Belki de.

Bazı zamanlar, kendini ait hissetmediğin vakitler olur; dizginleyemediğin düşünceler, gece yarısı seni ele geçiren düşünceler, uyutmayan duygular. Ama hepsinin kontrolünü ellerin arasına alman gerekir. Böylece hiçbir şey düzeninden çıkmaz. Yerli yerinde, rayında devam eder.

Şeytan, tanrı kılığına bürünmüş bir varlıktı. Peki onu ilahlaştıran ateşi miydi, yoksa arkadasında sakladığı intikam duygusu muydu? Eğer, şeytanın arkasında durduğu intikam dolu kapıları açarsanız, sizi üşüten ateşle karşılaşırdınız.

Bak Asterya, diyorum kendi kendime; bastır yarana bandı, bitmesin içindeki intikam ateşin. Harlansın gün geçtikçe, yükselsin alevlerin. Korkma. Kimseye eğme başını. Bir daire çiz ortaya, hapset kendini o noktaya. Ve sana yapılanları sakın unutma. Daima hatırla. Acılarını taze tut, unutma. Hatırladıkça harlansın alevin. İntikam ateşin büyüsün.

Derince nefes alırken her zamanki gibi düşüncelerimle dolup taşıyordu zihnim. Bu sırada elimdeki içki bardağını kaç defa sarı bezle sildiğimi farketmemiştim bile.

"Yeter ulan, canını çıkardın bardağın." Cengiz elimdeki bardağı çekip alırken gözlerim onu buldu.

"Dalmışım."

"Anladık onu, Asterya Hanım. İşe odaklan. Bugün patronlar geziyor her yeri. Bir dalarlar sana, görürsün dalmışımı." dedi bilmiş bilmiş, gözlerimi devirirken başka bir bardak aldım elime. Bana kimse bir şey yapamazdı. Derince nefes alırken gözlerim etrafı kontrol etti. Gitmemiz gereken bir masa yoktu. Şu anlık.

Derin bir nefes alarak ve ilgisiz tavrıma devam ederek "Eee?" diye mırıldandım. "Şimdi ne olacak bu Damon denilen herife? Baya ünlendi burada. İyi konuşuluyor."

"Valla dehşet konuşuluyor herif," dedi alaycı bir sesle. Sonra gözlerinin beni bulduğunu hissettim, ona döndüm. "Etkilenmedim değil."

Hafifçe kaşlarımı çattım. Etkilendim mi?

Kaşlarım havalandı "Şaka?"

Sırıttı kocaman. "Üzgünüm canım, tamam sende fena değilsin ama benim yönelimim farklı. Damonseksüelim kızım ben." Dayanamayıp gülecekken gülümsemem dudaklarımda asılı kaldı. Kapının önünden bir adam ilerliyordu buraya doğru. Ki, eğer gözlerim beni yanıltmıyorsa bu adamı çok iyi tanıyordum. Damon T.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 15 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ASTERYAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin