Hyunjin: haide Felix vii că am ceva important să-ți spun vino acum în momentul ăsta.
Felix: da hyunjin stai că acuș vin!.
Hyunjin: Felix acum(spune hyunjin cu un ton mai apăsat și expresia feței puțin nervoasă. Felix speriat plecă cu el ca să vadă ce are de spus)
Pe hol.....
Hyunjin: Felix în clasa 12-B este un băiat
Jungkok care vrea să te tortureze, violeze sau chiar să te omoare te rog stai departe de el la fiecare pauză vei merge cu mine unde ai nevoie doar să-mi spui și eu voi merge. Niciodată să nu te duci singur, vei merge unde ai nevoie doar cu mine și la masă tot cu mine vei merge. Ai înțeles??Felix auzind vorbele care au ieșit din gura iubitului său a încremenit nu știa ce expresie să facă sau ce cuvinte să mai scoată pe gură.
Hyunjin: Felix ai înțeles??
Felix: d-da. Dar dacă vine în clasă. Hyunjin nu vreauuu te rog nu-l lăsa să mă ia te rog. (Felix bune capul la hyunjin pe piept și începe să plângă tare și să-i spună lui hyunjin să îl apere de Jungkok)
Hyunjin: nu te teme Felix voi fi mereu lângă tine nu plânge totul va fi bine. Daddy va fi mereu lângă bebe a lui, bine??
Felix- bine daddy (spune Felix luânduși capul de pe pieptul lui hyunji) Hai în clasă.
Hyunjin: și recompensa mea unde este??
Felix: dar pentru ce îți trebuie recompensă ce ai făcut ca să o meriți??
Hyunjin: păi te apăr de un băiat care vrea să te tor--- ( hyunji fusese întrerupt de un sărut cald și dulce. Buzele lor erau lipite una de alta)
Felix: gata, ți-ai primit recompensa??
Hyunjin: dacă avea să fie mai intens...
Felix: nu uita că ești la școală!!!
De odată telefonul lui Felix începe să sune.
Hyunjin: cine îți sună???
Felix: dar oare cine, deșteapta de sorămia.
Conversație telefonică începută!!!!
Eun: Felix eu azi noapte voi ajunge acasă din excursie să nu te sperii dar eu voi dormi la Yuqi câteva săptămâni căci mama și tata sunt plecați în Canada cu munca pentru 2 luni cred și eu voi sta la Yuqi până se vor întoarce ei dar să nu leși ușa încuiată că voi veni să-mi iau lucrurile bine?!!
Felix: ămmmm dar puteți veni să stați la noi acasă că nu este nici-o problemă că eu vreau să stau la un prieten de al meu.
Eun: ooooof bine dar cum îl cheamă pe acel prieten???
Felix: să nu te intereseze (după ce Felix a rostit aceste cuvinte hyunjin a sărit cu gura înainte)
Hyunjin: hyunjin mă cheamă hyunjin.
Eun: mmmm.... Nu am auzit de tine ești nou în școală probabil dar în fine pe mine mă cheamă Eun îmi pare bine de cunoștință!!!!
Felix: Hai pa că sună la lecții
Eun: pa întâlnire plăcută cât sunteți voi doi singuri acasă!!
Felix: Stai c---
Conversație telefonică încheiată!!!
Felix: doamne ce-i de proastă🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Hyunjin: hai las-o și tu mai moale măcar ți-a spus de maică-ta și tactu.
Felix: mdaa deci la tine acasă sau la mine.
Hyunjin: bebe clar că la mine. Tu nu ai lubrifiant sau prezervative!!! ( spune hyunjin cu un zâmbet pervers pe față)
Felix: aha s-o crezi tu, doare să știi.
Hyunjin: lasă baby de data asta nu de va durea.
Deodată dă sunetul la ultima lecție
Felix: hai la lecții apoi mai vedem
Hyunjin: offff... Dar e ultima lecție de ce nu plecăm acasă??
Felix: asta e și ideea stăm ultima lecție apoi primești o recompensă dacă nu te vei smiorcăi bine daddy??
Hyunjin: ok baby hai la lecții.
După plictisitoarea oră de Chimie băieții ajung acasă la hyunjin.
Hyunjin: ai spus că primesc o recompensă... Unde este ea
Felix lăsă ghiozdanul jos și se urcaseră la hyunjin în brațe. Ii încolăci picioarele în jurul taliei hyunjin susținândul de fund Felix a început să îl sărute și Hyunjin a răspuns la sărut.
Hyunjin: ai fundul așa de mare și moale
( spune hyunjin rupând sărutul și zâmbind la Felix pervers)Felix: știu daddy
Va urma....
Heii încă un nou capitol de 691 de cuvinte știu este cam scurt dar promit ca următorul să fie mai lung și +18.
Pupici💋💋