Hyunjin peste puțin timp a ajuns acasă la Felix intrară pe ușă și îl observă pe Felix jos beat țeapăn.
Hyunjin: Doamne Felix ce ai făcut,?!?!!
Hyunjin îl ia pe Felix în stilul mireasă și îl duseseră la el în cameră. A deschis ușa apoi a închis-o cu piciorul l-a pus pe Felix pe pat apoi a ieșit din cameră și a plecat să vorbească cu Eun.
Eun: l-ai dus în cameră??
Hyunjin: da l-am dus
Eun: dar tu nu știi de ce a ajuns în așa hal??
Hyunjin: ămmmm... Nu se știe dacă știu..
Eun: stai... doar nu a ajuns așa din cauza ta nu-i așa??
Hyunjin: ămmm
Eun: spune totul ACUM!!
Hyunjin: păi eu cu el era împreună, șiii astăzi a aflat că fumez și că am avut 3 iubiți și 5 iubite iar el este al patrulea iubit și s-a enervat tare pe mine apoi a spus că ne despărțim și cam așa...
Eun: doamnee și nu mă puteai anunța din timp. Nici nu știam că voi ați fost împreună. Îmi puteai zice el e prea sensibil.
Hyunjin: stai... Tu nu știi că noi am fost împreună, da??
Eun: da și ce??
Hyunjin: atunci de ce m-ai sunat pe mine ca să vin să te ajut să-l duci pe Felix în cameră??
Eun: eu am crezut că sunteți cei mai buni prieteni dar nu am știut că sunteți împreună.
Deodată, în cameră de sus s-a auzit un sunet puternic. Hyunjin când a auzit sunetul a plecat repede în cameră să vadă ce se întâmplă, când a ajuns acolo l-a văzut pe felix dând lucrurile jos dar din cauza nervilor Felix a ajuns să de-a și mobila jos. Zgomotul a venit de la căderea raftului cu cărți. Felix din mirare stătea în picioare plângând. Hyunjin s-a apropiat de Felix voind să-l i-a în brațe dar Felix a strigat tare la Hyunjin...
Felix: Ce cauți aici!???!! PLEACĂ!?
Hyunjin: Felix te rog calmează-te. Hai gata liniștește-te gata nu mai plânge.
Felix: de ce să nu plâng când am fost mințit de propriul meu iubit??
Eun: gata am înțeles vă las să vă rezolvați problemele!!!..
Hyunjin: Felix gata termină nu te mai enerva din cauza că te-am mințit. Nici nu a fost cine știe ce mare adevăr!!
Felix: păi dacă vrei să știi pentru mine a fost.... (Deodată Felix a început a ameți și după câteva secunde vedea negru în fața ochilor din cauza băuturilor alcoolice)
Felix: h..Hyunjin... Hyunjin a.... ajută-mă t..te rog hyunjin..
Hyunjin: Felix??!! Felix ce ai pățit?? FELIIX??? Nu Felix numai nu asta te rog Felix te rog!! Feliiix vorbește cu mine Felix te rog nu plecaa. Feliiix te roog
Felix a căzut jos leșinând... Hyunjin era foarte îngrijorat. Hyunjin a scos telefonul din buzunar apoi a sunat la 112 la ambulanță..
Hyunjin: Felix te roog vorbește cu mine hai Felix te rog hai că poți Felix ( îi spune hyunjin întruna lui Felix ca să se trezească dar fără speranțe)
Ambulanța a ajuns și l-a luat pe Felix la spital deoarece situația era puțin cam gravă. În mașina de ambulanță s-a urcat și Hyunjin lângă Felix. Ajunși la spital l-a dus pe Felix într-un salon, l-a pus pe pat și după i-a pus o picurătoare. Hyunjin stătea lângă Felix mereu și îl susținea. Doctorii i-au spus lui Hyunjin să plece puțin în hol apoi îi vor spune rezultatele analizelor.
Doctorul: Domnule Hwang situația este foarte gravă. Cele 20 sau mai mult de 2p de sticle i-au afectat câteva organe ale corpului și cred că va sta mai multe zile în spital cu picurătoare a lângă el. Sper că vei avea grijă și vei sta cu el sau vei pleca acasă și vei veni doar să-l vizitezi??
Hyunjin: domn doctor cred că voi pleca acasă și nu voi mai veni la el niciodată. Nu prea cred că ar vrea să mă vadă..
Doctorul: Domnule Hwang, dumneavoastră înțelegi el și când doarme vă rostește numele. Se pare că dumneavoastră sunteți o persoană foarte importantă pentru el. Doar despre dumneavoastră vorbește când “doarme„ te rog domnule Hwang stai aici cu el. Domnul Lee are nevoie de tine.
Hyunjin: bine domnule Young voi rămâne aici.
D.Young: superb îl puteți vedea dacă doriți deja ar trebui să se scoale!!
Hyunjin: bine plec la el chiar acum!!
Hyunjin a intrat în camera unde stătea Felix și l-a văzut că s-a trezit..
Hyunjin: oh doamne Felix ești bine!!.. nu-ți vine să crezi cât griji mi-am făcut!!!
Hyunjin s-a așezat lângă Felix și i-a dat un sărut scurt dar când a vrut să se despartă de buzele lui Felix la apucat de după cap și a prelungit sărutul.
Felix: hyunjin îmi pare rău că ți-am făcut asta dar sunt prea sensibil și gelos sincer îmi pare foarte rău, nu ar trebui să procedez așa am fost prea ironic cu ti------ (Felix estre întrerupt de un mic sărut din partea iubitului său)
Hyunjin: Felix nu trebuie să-ți ceri scuze eu trebuie să-mi cer scuze că nu ți-am spus ceea ce trebuia să afli. Mă ierți??
Felix: mmm poate da poate nu
Hyunjin îi mai dă un mic sărut lui Felix
Hyunjin: dar acum mă ierți??
Felix: desigur că da. Îmi pare rău nu știi cât de mult am plâns din cauza că ne-am despărțit. Voiam să vin din nou la tine dar am crezut că nu mă mai vreai înapoi.
Hyunjin: ce e cu tine, tu să vezi ce tare am început a plage eu din cauza că sunt un prost care și-a pierdut iubitul. Mă credeam mort deja. Te iubesc baby
Felix: și eu daddy. Când am văzut negru în fața ochilor am crezut că mor din cauza acelor băuturi dar deodată am inceput să visez cum încerci să mă salvezi, îți auzeam glasul și voiam să fiu la tine în brațe, am vrut să mă i-ai în brațe și să mă liniștești, strigam după tune, îți auzeam vocea dulce și îngrijorată dar după o altă voce necunoscută a apărut și am crezut că te-am pierdut. Mi-am dat seama că este doctorul după a ieșit din cameră și am auzit că a intrat altceva pe ușă, am deschis ochii și erai tu apoi m-am simțit ca cel mai norocos iubit că nu te-am pierdut și că te am lângă mine. Îți mulțumesc că nu ai renunțat la mine și că ai luptat ca să fii lângă mine te iubesc. Îmi pare foarte rău că am băut, nu îmi vine să cred că am rezistat atât. Te iubesc daddy nici nu știu cum să-ți mulțumesc.
Hyunjin: baby gata liniștește-te sunt aici și voi fi lângă tine până te vor externa de aici bine??
Felix: bine daddy
Ușa se deschiseseră iar pe ea intră.....
Va urma...
Heiii uite și acest capitol finaliza cu 1166 de cuvinte. Ador muzica nouă de la Stray kids (LALALALA) NU AM AFLAT ABIA ACUM DE EA DAR AM UITAT SĂ SCRIU ÎN CELELALTE CAPITOLE. Dar în fine vă iubesc paaaa💋💋💋