Pe ușă intră Jungkook care spre surprinderea lui Felix și a lui Hyunjin avea un zâmbet malefic pe față o bâtă în mână și un pistol în buzunarul din spate a blugilor.
Jungkook: Hyunjin ți-am spus că nu scapi așa ușor de mine.
Hyunjin: Jungkook?!? Ce cauți aici idiotule?? Cum ai găsit salonul, a oof ce-s de prost da da ai întrebat asistentele claar dar oricum ce cauți aici. Pleacă imediat, cum ți-au data voie să intri cu pistoale în spital??
Jungkook: nu-ți pare că dai cam multe întrebări?? Eu spun să te liniștești și să nu strigi sau să faci vreo șmecherie de-a ta căci de nu mica ta pisicuță o va păți și va suferi așa cum am suferit și eu.
Hyunjin: ți-am spus că nu sunt vinovat, el a intrat în mine nu eu în el. Am strigat să se de-a la o parte dar nu m-a ascultat ba din contra mi-a spus că el se poate apăra și l-a înjunghiat. De ce tot crezi că E vina mea. Eu nu l-am înjunghiat pe Taehyung și ți-am spus asta de mii de ori de ce nu mă poți asculta.
Felix: H-hyunjin c-ce se întâmplă. Mi-e frică!?!?
Hyunjin: nu te teme baby te apără eu!!
Jungkook: oooh porumbeilor îmi vine să vă dau cap în cap pe ambii până ce vă vor ieși creierii ăia din cap.
Hyunjin căpătară culoarea roșie a ochilor iar spre uimirea tuturor i-au ieși doi colți ascuțiți lunghi și perfecți. Jungkook după ce văzuseră ochii băiatului a fugit imediat de acolo dar înainte de a părăsi salonul a spus...
Jungkook: Hyunjin eu ți-aș sugera să ai grijă de pisicuța ta dacă vrei să nu rămână fără blană. Ai grijă că ți-o voi lua de lângă tine când te vei aștepta mai puțin.
Acestea fiind spuse Jungkook a părăsit salonul și a fugit cât mai repede posibil. Felix a văzut că lui Hyunjin nu i-a revenit culoarea ochilor cafenie așa că și-a scos picurătoare-a de la mâna apoi a fugit și l-a luat pe Hyunjin în brațe. Hyunjin când a simțit mirosul parfumului al celui mic blond a revenit la loc, colții au dispărut iar ochii erau iarăși de culoarea cafeniu înspre negru dar când hyunjin a văzut că Felix este în picioare și nu mai are picurătoare-a l-a luat în brațe și l-a dus în pat, a chemat o asistentă, i-a pus picurătoare-a la loc apoi a părăsit salonul lăsândui pe cei doi împreună în salon.
Hyunjin: of nenorocitul ăla va plăti pentru asta😤😤
Felix: chiar îmi pare rău pentru asta. Eu sunt doar o povară pentru tine hyunjin și nu cred că mai putem continua așa. Ești sigur că vei rezista cu mine?? Dacă vei muri din cauza mea, dacă vei ajunge la spital în stare gravă din cauza mea?? Nu vreau să te pierd hyunjin te rog promite-mi că nu mă vei părăsi chiar dacă vei muri!!
Hyunjin: heiii Felix de ce spui asta. Ține minte dacă mi se va întâmpla ceva doar din cauza că am vrut să te apără să știi că nu este vina ta, eu doar vreau să te văd fericit și nu vreau să treci prin ceea ce am trecut eu bine?? Acum gata culcăte e târziu bine??
Felix: precis nu te duci de lângă mine??
Hyunjin: Felix te rog ai încredere în mine, nu voi pleca. Am stat mai multe nopți aici și nu te-am părăsit te rog hai culcăte.
Felix: bine dar oricum nu scapi de toate întrebările mele și de explicațiile pe care trebuie să le aflu!!
Hyunjin: bine baby noapte bună
Felix: noaptea bună daddy te iubesc
Hyunjin a zâmbit și l-a sărutat pe Felix apoi s-au pus la culcare ambi
Heii uite și acest capitol sincer îmi cer mii de scuze că E foarte scurt acest capitol dar și cer nu mai am timp și am vrut să vă anunț că peste cât-va timp voi începe să postez o carte nouă care o voi traduce în română căci ea este în engleză iar autorul original al cărții pe care o voi traduce este JLT1521 eu am vorbit deja cu el/ea și a fost de acord doar că a spus să menționez că de fapt el/ea este autorul original pupiiici ❤️❤️❤️❤️❤️