V a înlocuit mână sa cu gura. Jungkook gemea de plăcere apoi a introdus mâna sa în părul lui V și a început să strângă ușor. Jungkook și-a dat drumul în gura lui V astfel sperma curgea în gura lui. V
A înghițit sperma dar a mai lăsat puțină spermă în gură. S-a ridicat apoi l-a luat pe Jungkook într-un sărut transmițând-ui puțină spermă.V: înghite nu-ți fie frică!
Jungkook a înghițit sperma.
V: cum e?
Jungkook: C...ciudat
V: ba nu e bună!! Acum e rândul tău baby!
V se uita la Jungkook cu un zâmbet pe față pervers iar Jungkook a înțeles ce vrea V așa că s-a aplecat și i-a luat membrul în gură. Făcea mișcări fabuloase și adânci.
V: Ahh Kook îți ador gurița aia a ta mică!! Faci o treabă bună ah..hh
Jungkook când a auzit ceea ce a spus V a i-a mușcat puțin membrul dar nu tare.
V: auu. Kook te-ai țicnit?
Jungkook mai mușcă o dată
V: Auuu mă doare!!
Jungkook: asta este pentru faptul că-mi spui Kook!
V: bine baby scuze poți continua și mai repede te rog.
Jungkook: dai comenzi da?? Bine bine😏
Jungkook sa pus în poala lui V și a început să se miște foarte repede și să geme fals. Asta la făcut pe V excitat.
*După toată partida*
Ambii își dau drumul cu un geamăt lung. Au plecat au făcut baie impreună, au schimbat cearceafurile apoi sau culcat. V nu înceta să îl atingă pe Jungkook la fund și membru dar nici nu încetă din ai face semne pe tot gâtul.
Jungkook: V încetează!
V când a auzit ce a spus Jungkook i-a mușcat gâtul
Jungkook: auu ești nebun mă doare!
V: asta este pentru că m-ai mușcat și că mi-ai spus V.
Jungkook: daddy gata termină.
V: scuze baby nu pot ești prea atrăgător!
Jungkook: perversule
V: ia vezi să te mai mușc o dată doar că de buză!!
Jungkook: oofff. Te rog daddy vreau să dorm sunt obosit. Auuu d..daddy mă doare taree.
V: ce e baby unde te doare?
Jungkook: aici!
Jungkook ia mână lui Tae apoi i-o duce la membrul său. Jungkook avea mici lacrimi în ochi deoarece durerea era mare.
V: