-bă puturosule trezește-te odată că te apucă soarele de cur!
-aici bă Eun ce tot strigi atâta. Lasă-mă încă 5 minute!
-trezește-teeeeeeeee!
-off tare țicnită mai ești.
-te aștept jos să luăm micul dejun!
Oricât de enervantă era Eun Felix o iubea deoarece era sora lui mai mică.
În această zi Felix are Engleza iar această lecție clasa "A" cu clasa "B" făceau împreună, și in clasa 12-a "A" era Hyunjin desigur. Felix se îmbracă apoi plecă jos și luă micul dejun. După ce a terminat și-a luat geanta apoi a așteptat-o pe Eun să fie gata pentru a pleca împreună la școală.-Eun!! Ce faci atâta?
-Acum vin! Strigă Eun de sus.
-hai mai repede că te apucă timpul de fund.
-sunt gata hai să plecăm că vom întârzia!
-hai!
Cei doi frați ies din casă, încuie ușa iar după se pornesc spre școală.
*La școală*
Chanbin- opaaa a intrat soarele le ușă!
Han- hai bă sportivule că în loc de Chanbin văd o halteră.
Chanbin- ți-am cerut părerea?
Seungmin- taci bă musculosule. Ți-a ajuns sportul în creier sau ce?
Chanbin- cuțu cuțu cuțu. Nea nea nea hai vino să-ți dau mâncare! Spune Chanbin râzând.
Seungmin- taci bă retardatule că mușchi ai, abdomen ai dar minte de loc.
Chanbin- cine spune!
-Chan nu a venit
Han- a venit, e la baie
-bine acuș vin!
Felix ieșise din clasă și se îndreptară spre baie. Când a ajuns acolo l-a văzut pe Chan spălânduși mâinile.
-bună Chan!
-Felix s-a întâmplat ceva?? Ești cam posomorât astăzi!
-nu sunt bine Chan, nu sunt bine de loc!!
Felix începuseră a plânge din cauza emoțiilor negative. Chan observând asta îl luă în brațe și spunandui să spună totul. Felix îi povestiră situația dintre cei doi. Chan îi dădu drumul și îi spuseră...
-de ce l-ai lăsat Lix, de ce?
-dar nu-i pot spune adevărul. Cum crezi că va reacționa. Dacă nu va mai vrea să fie cu mine din cauza sau că am inima slabă. Cum va putea sta cu mine știind că am probleme cu inima. Va suferi dacă voi muri.
-și crezi că dacă l-ai lăsat nu suferă?? M-a sunat și mi-a spus totul. Am fost la el avea ochii roșii și umflați din cauza plânsului. Mi-a spus că va muri fără tine Felix înțelegi, va muri!!
-nu pot să-i spun Chan, pur și simplu nu pot! Dacă mă va lăsa. Cred că am nevoie de o pauză.
-Felix ai înnebunit? Nu poți să iei o pauză. În fine fă ce vrei. Apropo mâine dacă tot e sâmbătă vei veni la petrecere?
-ce petrecere?
-a lui Jungkook!
-a nu știu voi vedea!
-dacă nu vii atunci va trebui să ai o noapte cu Hyunjin chiar dacă ai avut sau nu!
-off bine voi veni
🔔🔔🔔🔔🔔🔔🔔🔔🔔🔔🔔🔔🔔🔔🔔🔔
*Sună la ore*-numai nu zi că avem engleza!
-da Lix avem engleza hai!
-off de ce dumnezeu, de ceee?
-hai nu m-ai fi așa dramatic, prima oră de engleză va trece repede vei vedea!
-bine hai la ore Chan, mulțumesc că m-ai ascultat!
-adresează-te!
Cei doi prieteni pleacă la ore. Felix se așează cu Chan văzând că lângă Hyunjin este un tip necunoscut, probabil s-a mutat aici de curând. Nu a atras atenția și s-a pus în bancă cu Chan. Ora a început iar profesoara a intrat în clasă făcând-ule cunoștință cu noul lor coleg.