noul coleg

91 5 0
                                    

Când profesorul intră în clasă liniștea se lasă peste ei. Din urma profesorului intră un băiat puțin mai năntuț de cât Felix, cu părul blond. Când zâmbea se puteau vedea gropițele ce-i creează frumusețe. Era slăbuț, iar prin haina lui făcută din boyfriend material se putea vedea cât de cât abdomenul lui bine lucrat. Acesta intră în clasă și salută respectuos colegii apoi se prezintă claselor.

-Bună eu sunt I.N sau Jeongin, m-am mutat recent în Seoul deoarece părinții mei și-au găsit un loc de muncă aici. Am 17 ani și sper să ne înțelegem de minune!

După ce sa prezentat claselor, Jeongin pleacă și se așează în unica bancă liberă.

- Deci copii el este colegul nou din clasa 12- a "B" Felix te rog la recreație să îi faci cunoștință cu școala!

-Bine domnule Park! Spuse Felix bucuros că nu va face chimia și istoria din cauza că școala e mare și îi va lua 2 ore ca să i-o arate pe toată!

Chan face schimb de bănci cu I.N astfel I.N stătea acum cu Felix în bancă.
Hyunjin era puțin nervos și gelos de
ce tocmai s-au întâmplat dar nu a băgat de seamă.

Felix cu I.N se râdeau din cauza unor
glume făcute de ei. Pe fața lui Hyunjin
se putea citea gelozia. Peste vreo 4 minute Felix își cere voie la baie și plecă
hyunjin observând asta pleacă și el după Felix cu permisiunea profesorului desigur.

Când a ajuns la baie îl vede pe Felix spălânduși mâinile așa că pleacă la el și își puseseră mâinile pe talie celui mai mic. Felix tresări la atingerea acestuia.

- c...ce f..faci?

-nimic Lixie. Mi-ai lipsit!

- Te rog Hyunjin pleacă! Gata ăsta
este sfârșitul relației noastre, împacăte
cu asta!

- Dar Lixie...

- niciun dar Hyunjin niciun dar.. și nu-mi
mai spune Lixie ok?

Câteva picături de lacrimi apăru pe chipul celui mai mic Hyunjin observând asta îi luă fața în mâini și îi șterseră lacrimile cu degetul său mare.

- Lixie de ce plângi?

- Hyunjin e ceva ce tu nu
trebuie să știi îmi pare rău!

Spune Felix apoi ieși repede pe ușă băii îndrepdânduse spre clasă. Hyunjin era foarte confuz și nu se putea gândi la altceva decât la Felix. Cu regret în ochi Hyunjin se îndreaptă și el spre clasă.

Felix intră în clasă apoi se așeză lângă I.N
acesta văzând starea băiatului avea
expresia feții îngrijorate.

- Lix ce ai pățit? Ești bine?

- Da Innie totul este bine!

În acel moment intră și Hyunjin în clasă
auzind cum i-a spus Felix lui I.N.
Era cam enervat și gelos dar
acesta trece pe lângă banca lui Felix așezânduse în banca lui lângă Minho.

- Ce ai bă Hyunjin?

- Ce te interesează Minho?

- Mă interesează multe dar
ceea ce mă interesează cel mai mult
este starea ta! Ai depresie?

- eii o p**ă. Nu am nimica

- taci bă dobitocule că te va
aude domnul Park și îi vei strica lecția!

- ei să mă cac eu în lecția lui.

- Offf doamne apărămă și păzeștemă.
Vii mâine la petrecerea lui Kook?

- A fost vreo petrecere în care să fiu eu absent?

- Asta da e adevărat acuma hai taci
că iar va trebui să lucrez acasă cu translate-ul.

- Ok

Hyunjin își luă sticla cu apă apoi luă puțină apă în gură, în acel moment lui Minho ia curs pasta de la pix în gură iar Hyunjin a început să râdă și a stropit apă pe bănci, pe jos și pe Minho.
Minho i-a dat o palmă după cap lui Hyunjin.

- Băăă dalbaiogule m-ai stropit cu apă.

Hyunjin și Minho au început să se râdă Felix observând asta și simținduse incomod și gelos. Chiar regretă faptul să l-a lăsat dar așa a decis destinul.
Chan observând starea incomodă a băiatului a fost puțin trist.

Ora de Engleză luă sfârșit iar cei din clasa 12 "B" au părăsit clasa. Felix i-a dat ghiozdanul lui Chan pentru a-l duce în clasă deoarece nu putea el să-l ducă pentrucă trebuia să facă un tour al școlii lui I.N

- Innie mie dacă sincer cel mai mult îmi place acoperișul școlii. Acolo poți pleca să te eliberezi de toată energia negativă și toate gândurile rele. Pe acoperiș este o priveliște nemaipomenită vrei să mergem să-ți arăt?

- Bine hai!

Felix și I.N se îndreptară spre acoperiș când au ajuns acolo I.N a rămas cu gura larg deschisă. În fața lui era o priveliște ce nu o puteai descrie prin cuvinte, ceva ce te ajută cu orice gând rău sau orice stare depresivă. Era fascinant să stai pe băncile din lemn vopsite într-un albastru cobalt și să admiri frumusețea din fața ochilor.

Nu-și putea imagina că asta e realitatea. Totul părea un vis frumos care îl poți visa doar atunci când ziua ta este perfectă, totul era magnific pur și simplu ceva extraordinar. Nu puteai explica la ce te uiți nu existau cuvinte pentru așa ceva. I.N pleacă și se așează pe un scaun admirând natura și copii adică adolescenții care mergeau de colo-n colo.

Felix l-a luat de mână apoi a plecat să-i arate școala. Când intră în școală acesta își i-a mână din a lui I.N mergând drept înainte.

După ce eu terminat de văzut tot ce este prin școală aceștia au plecat pe acoperiș.

(Hyunjin și Eun)

- Eun pentru ce m-ai adus pe acoperișul școlii?

- Hyunjin de mult timp am vrut să-ți mărturisesc ceva!

- Spune mai repede și lasă-mă să plec!

- păi să știi că te iubesc!

- păi să știi că eu nu te iubesc

Eun în apucă de guler iar apoi își presă buzele peste buzele lui Hyunjin, în acel moment ușa se deschise iar Hyunjin și Eun fiind văzuți de Felix și I.N.
Felix când îi văzu făcu ochi mari apoi începu a plânge părăsind acoperișul și îndreptânduse spre baie. Hyunjin îl văzu pe Felix și se despărți din sărut, o împinse pe Eun apoi alergă după Felix.

Va urma........

Da știu că nu am mai postat nimic dar am fost într-o mică pauză sper să vă placă paaaa💋❤️

o noapte împreună Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum