Jungkook P.O.V
Mă îmbrac repede apoi îi scriu lui Minnie să ne vedem la un restaurant pentru ai povești ceva ce mi sa întâmplat. Mă pornesc spre restaurant iar când ajung nu o văd și am decis să o sun. Doamne nu am răbdare să îi povestesc ce mi sa întâmplat astăzi.*Conversație telefonică începută*
Minnie unde ești de când te aștept
Ajung în 2 minute crede-mă nu sunt departe ai răbdare puțin. Chear ești așa de nerăbdător??
Off da bine că tu ai răbdare mereu. M...Minnie e..eu ac..cuș te s..sun.
Bin-
*Conversație telefonică încheiată*
Jungkook P.O.V
I-am închis lui Minnie deoarece îl văzuserăm pe Taehyung cum a intrat în restaurant și s-a uitat la mine. După ce a intrat el în încăpere mi-a aruncat un mic zâmbet apoi a plecat și a comandat o înghețată pentru doi. Oare de ce? are pe cineva??, ooof nici nu știu ce să fac să-l întreb sau nu??. În vine voi vedea cu cine stă la masă. Îl văd pe Tae că își ia înghețata de pe masă și vine la mine.*V= Taehyung*
V: de două ori în aceeași zi? Se pare că am noroc!!
Jungkook: tu să ai noroc că m-ai văzut?? Ăsta ce noroc mai este??
V: poate pentru mine să te văd este un noroc. Poftim
Taehyung ia din înghețată și îi ducea lingura la gura lui Jungkook ca să mănânce. Jungkook s-a uitat puțin la Taehyung iar apoi am luat lingura în gură și a mâncat înghețata din ea. În acel moment Minnie a intrat pe ușa restaurantului și i-a văzut pe cei doi cum se hrăneau unul pe altul. Minnie și-a luat o băutură și s-a așezat la o altă masă așteptând ca V să plece. Cei doi băieți au terminat de mâncat dar V întreabă asta...
V: și ți-a plăcut înghețata??
Jungkook: foarte tare.
V: și nu primesc nicio recompensă pentru asta??
Jungkook: ce vrei să spui??
V l-a apucat de mână me Jungkook și a plecat la baie cu el. Când au ajuns acolo V a pus mâinile sale mari pe fundul lui Jungkook apoi la ridicat pe masa robinetului. Jungkook l-a apucat pe V de după cap apoi a început să îl sărute dar V nu a răspuns la sărut. Jungkook a observat asta și l-a mușcat pe V de buză ăsta neputând să mai reziste i-a răspuns la sărut. În baie se auzea doar zgomotul sărutului lor. V i-a descheiată primii 4 nasturi a lui Jungkook apoi a început să îi sărute și să-i sugă gâtul. Jungkook a scos un mic geamăt subțire dar și-a acoperit gura cu mâna sa.
V: nu-ți astupa micile gemete, sunt prea frumoase pentru a le astupa.
Jungkook: nu mai bine facem asta la tine acasă căci suntem într-o baie publică!
V: bine Kookie ai scăpat dar mâine dacă tot e sâmbătă voi veni și te voi lua dis de dimineață doar dă-mi adresa ta!!
Jungkook își scoate telefonul apoi îi scrie adresa lui V.
V: gata mi-a venit mulțumesc mult!! Doar că lasă-mă să-ți mai fac un lucru te roog!