:Felix se primbla cu iubita lui Yuna în parc iar felix îi văzură pe prietenii săi și sau alăturat și ei, lui Yuna nu ia convenit.
Yuna: Felix eu nu vreau să stau cu ei, vreau să plece.
Felix: Yuna dacă ceva nu-ți convine poți să pleci eu nu îți interzic.
Yuna: Bine atunci voi pleca nu mai am ce discuta cu tine.
Spusese Yuna și plecară .Seungmin: Doamne ce-i de mofturoasă Yuna.
Felix: Știu dar nu am ce-i face așa a creat-o măsa.
Comentă Felix la spusele lui Seungnim.I.N: Da chiar e foarte încăpățânată și mofturoasă.
Han: Felix am uitat să-ți prezentăm pe cineva.
Seungmin: Da da da.
Lee Know: Felix el este Hyunjin, Hyunjin el este Felix.
:Felix când îl văzură pe Hyunjin a rămas cu gura deschisă. Îi plăcură de el instant
Hyunjin: Bună îmi pare bine de cunoștință.
Felix: Bună îmi pare bine să te cunosc îmi place numele tău e foarte frumos.
Hyunjin: Mulțumesc și numele tău e frumos.
:Ei făcură cunoștință iar Felix părea foarte atașat de el. Hyunjin era deja un bun prieten de alor însă Felix nu îl consideră ca pe un prieten și ca pe ceva mai serios.
Hyunjin: Băieți vreți să plecăm la unu dintre noi acasă să privim un film?
Felix: Hai la mine vă rog.
Hyunjin: Bine dacă tu vreai hai la tine.
: Toți se duseră la Felix acasă și. Când ajunseseră, Minho, I.N, Banchan, Chanbin, Seungmin și Han nu au putut să stea de oarece se grăbeau undeva așa că a rămas doar Hyunjin cu Felix. După ce s-au uitat la film. Felix l-a întrebat pe Hyunjin dacă vrea ceva de băut.
Felix: Hyunjin vrei ceva de băut
Hyunjin: Da te rog un pahar cu apă
: Felix îi aduseseră un pahar cu apă lui Hyunjin. După ce bău apa Hyunjin se simțea cam amețit.