3

183 8 0
                                    


Dimineața*

Felix: Neața daddy

Hyunjin: Neața baby. Răspunseseră Hyunjin fără dispoziție.

Felix: Ce ai pățit, de ce ești supărat?

Hyunjin: Am visat ceva urât aseară.😔

Felix: Ce ai visat?

Hyunjin: Am visat că nu-ți mai place de mine și vreai să ne despărțim😔.

Felix îl sărută pe Hyunjin pe buze și îl întrebă....

Felix: Acum te simți mai bine?

Hyunjin: Da baby🥵❤️

Felix: Hai la masă nu vreau că puiu meu să fie flamând

Hyunjin: hai😊

Felix: poftim mănâncă acuș voi mânca și eu ok?

Hyunjin: nu, eu vreau să mănânci acum cu mine 😟

Felix: hai te rog mănâncă voi mânca și eu curând nu-ți fă griji (se uită cu un zâmbet cald la hyunjin)

Hyunjin: bine baby voi mânca dar oricum te voi supraveghea ca să mănânci și tu bine??

Felix: cum vrei daddy (se uită la hyunjin și îi zâmbi)

După ce au mâncat ambii

După ce au mâncat Felix și Hyunjin se așezaseră pe canapeaua din living.

Felix: daddy mă plictisesc. Vreau să fac ceva distractiv (îi spuneseră Felix lui Hyunjin urcânduse pe el. Hyunjin nu mai avea răbdare așa că a început să îl sărute pe Felix intens până când limbile lor formau un dans complet nebun)

Hyunjin: ți-ai dat seama baby?? (Îi spune lui Felix rupând sărutul)

Felix: nu a fost nevoie să rupi acel sărut, a fost perfect clar că mi-am dat seama de la început hai daddy continuă!! (Îi spune lui Hyunjin dezbrăcândul de tricou)

Cei doi se sărutau nebunește. Hyunjin l-a luat pe Felix în brațe și plecaseră în cameră continuând să se sărute. Când au ajuns în cameră hyunjin îl aruncă pe Felix pe pat. Hyunjin a început să se dezbrace dar Felix se uita la el cu cea mai mare plăcere, după ce hyunjin s-a dezbrăcat complet a început să îl dezbrace ușor și pe Felix.

Hyunjin: baby ești sigur că vrei să facem asta??

Felix: da daddy vreau să fiu excitat!!

Hyunjin a început să îl penetreze pe Felix
Facândul să geme de placer
Felix: Ahh.. daddy mai t-tare Ahhh (Hyunjin auzind ce a spus Felix a început să mărească viteza văzând cum îi iese lichidul alb din el)
Felix: Ahhh... d-daddy ahhh... mai ahh... t-tare (spusese felix printre gemete)
Hyunjin mări viteza dar ne având răbdare scoate un prezervativ din sertarul noptierei și și-l pune pe membru. Îl întoarce pe Felix pe burtă și îl pusese în poziția capra apoi a început să intre deodată cu forța în el)

Felix: Ahhh.... D-daddy e ahhh... A-atât de m-mare ahhh...

Hyunjin: și nu-ți place??? (Spune hyunjin intrând de data asta puțin mai tare facândul pe Felix să scoată nu geamăt ascuțit)

Felix: Ahhhhh.... Îmi place foarte tareeee ahhhh... Mai t-tare Ahhh...(a spus Felix printre gemete. Când hyunjin a auzit ce a spus micul blond a început să intre cu și mai multă forță. Peste 3 minute hyunjin a intrat la maxim în Felix până când își dădu drumul în el. Felix gemea de plăcere și de durere. Lichidul alb a început să iasă din membrul lui Felix curgând pe pat.)

o noapte împreună Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum