2

188 7 0
                                    

:Felix îl ridică în brațe și îl duseseră în camera lui. La pus pe pat și așteptară să se trezească. Hyunjin își deschiseră ochii iar Felix se bucură enorm.

Felix: Hyunjin te-ai trezit!!! Ești bine, cum te simți, te simți bine. Doamne ce îngrijorat am fost.Felix avuseseră foarte multe întrebări dar a decis să înceteze de oarece Hyunjin se simțea rău.

Hyunjin: Mă simt bine, de ce ești așa de îngrijorat? Îl întrebaseră pe felix uimit.

Felix: Ămm...mm. Felix neștiind ce să spună îl sărută lung pe Hyunjin apoi fugi în baie supărat.

Felix se simțea destul de supărat că nu avea puterea să-i spună lui Hyunjin ce simte pentru el. Lui felix îi plăcea de Hyunjin dar el nu știa că și lui Hyunjin îi plăcea de el.

Hyunjin fugi după Felix, s-a oprit la ușa băii și a auzit cum Felix plânge. Hyunjin bocăni la ușă, Felix când auzi se oprise din plâns și deschisese ușa. Hyunjin a intrat în baie și îl luă în brațe pe micul blond.

Hyunjin: De ce plângi?, ce ai pățit?, ești bine?

Felix: Sunt bine, de ce te interesează?

Hyunjin: Deoarece te iubesc!

După ce Hyunjin rosti aceste cuvinte el își apropia fața tot mai mult și mai mult până când buzele lor se întâlniseră și formă un sărut lung și dulce, Felix răspunseseră la sărut se sărutau în continu dar și-au dezlipit buzele când rămăseseră fără aer.

Hyunjin: Înțeleg dacă nu vrei să fii cu mine dar să știi că te voi iubi mereu.

Felix: Glumești, eu m-am îndrăgostit de când te-am văzut iar tu crezi că nu te voi mai iubi după acest sărut.

*În mintea lui Felix*( Are buzele așa moi și dulci aș mai vrea un sărut🥵🥵🥵)

Hyunjin îl sărută din nou de bucurie dar acest sărut a fost mult mai dens de cât sărutul precedent.

Felix își îndeplini visul de al săruta din nou pe Hyunjin.

Heii îmi pare rău că acest capitol E atât de scurt dar promit că următorul capitol va avea mai mult de 1000 de cuvinte pupici💋💋❤️❤️🌹🌹

o noapte împreună Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum