"Hadi ama lütfen bebeğim izin alabilirsin akşam çok eyleneceğiz." Felix sürekli arkadaşının evinde olan partiye gelmem için beni zorluyordu. Aslında onu orda yalnız bırakmak istemezdim. Bir sürü insan olacaktı orada. Biraz daha düşündüm ben gelmek istesem bile annemin izin vereceğini düşünmüyorum hele ki babam... düşünmek bile istemiyorum
"Sevgilim... ben bilmiyorum-" daha tam olarak konuşamamışken lafımı böldü. "Baban yüzünden mi?" Kafama eğdim, babamla ilişkimi tam olmasa da biliyordu. Biraz utanç vericiydi. Çok güçsüzdüm kendimden nefret ediyorum.
Kollarını belime sarıp başını boynuma koydu. Küçük öpücükler bıraktı. Onun bu ilgisi çok hoşuma gidiyor. Öpücüklerine devam ederken dayanamayıp kıkırdadım. Kafasını kaldırıp gülümsedi. Gözlerimizi birleştirdim. Aşkla bakıyordu. Çok seviyordum onu. Çok güzel gülüyor benim sevgilim.
Yaklaşıp burnuma öpücük kondurdu. Sonra da dudağıma... Bu çocuk beni delirtecek.
"Özür dilerim, fazla zorladım biliyorum ama sensiz gitmek istemiyorum."
"Özür dileme hayır sakın, bende oraya tek başına gitmeni istemiyorum." Kollarımı boynuna sardım. Ona sarılmayı seviyordum.
"Boşver o zaman bende gitmem. Seninle konuşuruz. Zaten sen olmazsan pek hoşuma gideceğini düşünmüyorum." Dedi hevesliydi biliyorum benim yüzümden hevesi kursağında kalacaktı.
"Geliyorum."
"Ne?"
"Geliyorum işte."
"Ama-"
"Ben halledileceğim." Şaşırdığını biliyorum ama onu üzmek en son isteyeceğim şey bile değil.
Belimdeki ellerini sıkılaştırıp beni kucağına aldı. Ben daha ne olduğunu anlamadan kendimi onun yatağında sırt üstü yatarken buldum. Ellerini iki yana koyup ağırlığını vermeden üzerime çıktı.
"Nasıl olacak bakalım o iş, yoksaaa... annenlerin yemeğine uyku ilacı falan mi katacaksın." Hafif şakayla söylediği şeye karşı gülümsedim. Salak bu çocuk yiyeceğim gerçekten.
"Bence sen sevgiline güvenmeyi deneyebilirsin hm?" Konuştuktan sonra göz kırpıp kollarımı boynuna doladım. Dudağının üstüne küçük bir öpücük bıraktım.
"Yaa böyle öpmek mi olur?" Mızmızlanarak konuştu.
"Nasıl olur ben bilmiyorum?" Dudağımı büzdüm. Dayanamadığını biliyordum. Muzip bir gülümsemeyle dudaklarıma yapıştı. Alt dudağımı emmeye başladı. Bende onun üst dudağını... Bir süre daha öpüştükten sonra ayrıldık.
"Öğrendin mi?"
"Öğrendim."
Uh, selamlar sevgiler saygılar sunuyorum hayırlı salılar. Umarım beğenirsiniz.