9

130 19 0
                                    

(Selamlar bu bölümde hyunjin hayatının geri kalanını nasıl yaşadıysa gelip mezarın başında felixe anlatıyor istemezseniz okumayabilirsiniz.)💘💘

(Felixin ölümünden 1 hafta sonra)

"Geldim sevgilim yine geldim hastane bırakmadı beni, sürekli zorluk çıkartmışım onlara tedavim tamamlanmadı. Seni gömerlerken gördüm soğuktur orası sevgilim üşüme sakın. Beni özledin mi bilmiyorum felix ama ben seni çok özledim sevgilim. Yanına geleceğim seni yalnız bırakmayacağım, izin vermiyorlar ki öleyim de yanına geleyim. Annem beni evden attı biliyor musun bende teyzemlerde kalıyorum. Çok güzel bakıyorlar bana felix, yemek yemediğimde hemen felix görse çok üzülürdü diyorlar bende seni üzmemek için yiyorum sevgilim. Yeri teyze beni görmek istemiyor oğlunun katilini kim görmek ister ki? Canım çok yanıyor felix, hepsi benim suçum seni zamanında yetiştiremedim hasteneye özür dilerim güzel sevgilim affet nolur."

Felixin mezarında ağlayarak konuşuyordum. Uzaktan biri görse beni net deli sanırdı. Deli değildim, sadece sevgilimi özlemiştim. Ayağa kalkıp Felixin mezarına karşı el salladım görürsün değil mi sevgilim?

"Görüşürüz felix, ben yarın yine geleceğim tamam mı?" Gülümseyip ayrıldım ve seungmin ile bangchan hyungun yanına ilerledim ikisi de sarıldılar bana. Ben çok mutluyum felix sakın üzülme sevgilim.



(2 ay sonra)

"Her gün olduğu gibi bugün de geldim bak, seni yalnız bırakmam sevgilim, senin için yaşıyorum. Yeri teyze ile konuşmaya çalıştım biliyor musun en azından odana girip kıyafetlerinden birini alıp koklamak için ama yine istemedi beni, evine gittim suratıma kapıyı kapattı. Özür dilerim sevgilim benim suçum gelip burda sana anneni kötülüyormuş gibi oldum. Son defa öpsem sarılsam sana koklasam seni çok seviyorum diye haykırsam dünyaya aslında yine haykırırım fakat öpemem, sarılamam, koklayamam seni. Her gün aynı şeyleri anlatıyorum sıkılmıyorsun değil mi felix? Aaaa bak ne anlatacağım sevgilim, partideki arkadaşların sanırım artık benim de arkadaşlarım yanımdan ayrılmıyorlar hep beni mutlu etmeye çalışıyorlar bazen ben ağlarken yakalıyorum onları ama olsun. Seni özledim sevgilim. Hemde çok, üzülme tamam mı? Görüşürüz sevgilim changbin hyung ve jeongin ile geldik bugün sırayla hepsi geliyorlar yanına bebeğim. Biraz da onlar konuşsun seninle, sen onları da özlemişsindir sevgilim. Yarın yine geleceğim..."




(6 ay sonra)
"Uh, nasılsın bebeğim ben çok iyiyim senin için iyi olmaya devam ediyorum sevgilim. Ben yine geldim. Benim olmadığım zamanlar sıkılıyor musun felix? Bence daha fazla burda kalmalıyım. Aa ve bugün ne oldu bilemezsin. Yeri teyze benimle görüşmek istedi yanıma geldi bana sarıldı öptü falan annen de senin gibi kokuyormuş felix sen öldüğünde fark ettim, özür dilerim sevgilim. Neyse sonra evine davet etti odana hiiiiiç dokunmamış sadece toz almış kokun gitmesin diye. Odana girdim bugün bu yüzden geciktim birazcık sevgilim. Odanı hiç unutmamışım ki hiçbir şey farklı gelmedi. Yatağına yattım yastığına sarıldım. Bir şey diyeceğim ama kızmak yok tamam mı? Azıcık çok azıcık ağlamış olabilirim. Ama sana yalan söylemek istemiyorum felix bıraksalar ölene kadar orada yatardım. Odanda yaptığımız şeyler aklıma geldi biliyor musun? Kucağına oturmayı özledim felix beni koklamanı bana sarılmanı özledim. Keşke yolun ortasında insanların içinde beni öpmene karşı çıkmadaydım şuan o kadar pişmanım ki! Şuan mutlusun umarım felix ben burda senin için mutlu olmaya çalışırken sen orda mutlu değilsen neye yarar benim mutlu olmam? Hadi söz verelim birbirimize felix üzülmeyelim ikimizde olur mu? Beni bekleyeceğine söz ver tamam mı felix?"

Ağlarken omzuma değen eller ile kafamı yukarı çevirdim jisung bana bakıp gülümsedi sonra minho ile kolumdan tutup Felixin mezarından kaldırdılar beni jisung toz olmuş pantolonumu silkeledi. Sonra ise sımsıkı sarıldı.

"Akşama buluşalım diyoruz seungmin ve chan hyung da gelecekler ve sende geliyorsun. İtiraz kabul etmiyorum."minho konuşmama izin vermemişti ki itiraz edeyim kafamı salladım. Jisung beni arabaya götürdü sanırım azıcık da minho duracaktı mezarda.




(1 yıl sonra)
Seni rüyamda gördüm biliyor musun? Ve ilk defa bir rüyamda bana karşılık verdin sevgilim sarıldın bana öptün beni hiç rüya gibi gelmedi biliyor musun? Sende beni özledin felix hissediyorum. Tüm bunları düşündükçe, fazla yaşamam diyordum; ben bu acıyla fazla yaşayamam... yanılmamışım... yaşayamıyorum felix sensiz olmuyor. Çok özlüyorum seni, ama ben söz verdim sana sevgilim sözümü tutacağım. Sözümü tutacağım ve senin için yaşayıp yanına öyle geleceğim beni bekle tamam mı? Hiç usanmadan gelmeye devam edeceğim yanına, sevgilim çok özledim seni."

Şimdi evime doğru yürümeye başlamıştım. Artık kendi evim vardı. Gece 3'tü sanırım rüyamda felixi gördüğüm için koşarak mezarına geldim belki beni özlemiştir diye. Ölene kadar sevgilim... ölümsüz değilim ya. Tek ölümsüz olan şey benim sana olan aşk'ım... Geleceğim felix geleceğim.






Fazla kontrol edemedim hatalarım varsa affola 🙏

Yavaş/ Hyunlix Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin