6

123 20 2
                                    

Felix ile birlikte arkadaşlarına veda edip, gitmemiz gerektiğini söyledik. Seungmin'i arayıp birazdan evde olacağımı söylemiştim. Partinin olacağı evden dışarı çıkıp felixin motoru park ettiği yere doğru yürümeye başladık.

Felix motoruna binmiş benim gelmemi bekliyordu. Gerçekten güzel bir geceydi. Felix ile güzel bir anım daha olmuştu.

Felixin arkasına binip yola çıktık. Boş boş şeyler konuşup durduk yol boyunca ama bir sorun vardı felix çok hızlı gidiyordu ve ben korkuyordum.

"Felix, ne olur biraz yavaşla, çok korkuyorum!" Dedim ama felix hala şakaya vuruyor gibiydi. Ve hala yavaşlamıyordu.

"Aaaaa bebeğim, korkma ben yanındayım hem bak ne kadar eğlenceli!"

Bir daha "sevgilim lütfen yavaşla." Dedim.

"Bana sarıl hyunjin korkmazsın." Evet felixe sarılmak beni rahatlatırdı. Zaten sarılı olan kollarımı daha da sıkılaştırıdım. Ama felix hala hızlı gidiyordu.

"Felix! Lütfen dur artık!" Diye bağırdım gerçekten çok korkuyordum.

"Tamam, duracağım beni sevdiğini söyle hyunjin son kez beni sevdiğini duymak istiyorum."

"Seni çok seviyorum felix!" Diye haykırdım. Zor bir şey değildi sevgilimi zaten çok seviyordum. Fakat felix yine durmadı.

"Bebeğim, şu kafamdaki kasketi çıkartır mısın? Beni çok rahatsız etti, sen tak." İtiraz etmeden felixin kafasındaki kasketi çıkartıp dikkatlice kendime taktım. Felix hala çok hızlıydı.

Daha sonrası ise tamamen karanlıktan ibaretti..

..
Y
A
V
A
Ş
..


İlk önce merhabalar nasılsınız? Umarım hepiniz iyisinizdir.

Şimdi final final dedik final olmuyor be, uzadıkça uzadı bende bir kaç bölüme sığdırmaya karar verdim.

Eğer hepsini aynı yere yazarsam bölüm çok uzun olurdu ve sıkılabilirsiniz diye bende 2 ya da daha fazla bölüm yazarak ayırmayı düşünüyorum.

Bölümler bittiginde final bölümünden sonra en son küçük bir açıklama yapacağım
(kafası karışanlar olabilir.)

neyse sizi çok seviyorum dikkat edin kendinize muuahhhh

Hatalarım varsa affola
SeMeLiX😫🥵💘🤏🏻👅🛐🤭💪🏿🫣🤭

Yavaş/ Hyunlix Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin