3

168 22 0
                                    

Şuan sabahın köründe -sabah dediğim resmen öğlen oldu.- dışarıda felix'in gelip beni almasını bekliyordum. Anneme ayda yılda bir defa dışarı çıkmak istediğimi söyleyebilmiştim aslında teyzem var diye cesaret edip ortaya atmıştım konuyu. Tabii ki o kadar salak olmadığım için felix'e evden uzakta duracağımı söyledim. Motoru ile yanıma yaklaşan felix ile yüzüm gülmüştü. Varlığı bile beni mutlu etmeye yetiyordu. Motorundan inip yanıma geldi. Kollarını belime dolayıp dudağıma küçük bir öpücük kondurdu. Başı yine boynuma gitti. Ve yine öpüp kokladı. Bende saçlarını sevdim güzel kokusunu içime çektim.

"Böyle kalalım mı hyun, gitmeyelim boşver."

"Şapşal mısın çocuk? Hadi kaldır kafanı yürü."

"Offf sen beni hiç sevmiyorsun."

"He ondan felix gidecek miyiz yoksa eve döneceğim."

"Ver bakayım bi alt dudak."

"Burda olmaz ya gidiyorum ben eve." Eve gitmek için hareketlendiğimde beni bileğimden tutup kendine çekti. Bir eli ile belimden tutup diğer eli ile de yanağımı koşuyordu.

"Kaşlarını çatınca çirkin oluyorsun."

"Kaşlarını çatınca çirkin olmayan birini bul o zaman."

"Sanane belki ben çirkin seviyorum."

"Gidelim lütfen biri görecek." Bir süre daha birbirimize baktık. Ona bakarken gülmeden edemiyordum fazla hoşuma gidiyor. Felix ile bakışmak bile beni fazlasıyla mutlu ediyor. Bakışları dudaklarımı bulduğunda anlamıştım. Bende onun dudaklarına bakmaya başladım. Yavaşça yaklaşıp dudaklarımızı birleştirdim. Bir süre öpüştükten sonra ayrılan taraf ben oldum. Yolun ortasında öpüşmek için yeterli bir süreydi.

"Bence yeter."

"Aslında yetmez ama olsun, neyse kahvaltı yaptın mı." Hala aynı pozisyondayız ve bana sorduğu soruya bak neyse beni birazcık daha otistik sanmadan cevap vereyim bari. Kollarımı boyundan çekip bir adım geriye gittim sahte bir öksürük ile boğazımı temizledim.

"Hayır yapmadım, kocan aç."

"Kocamı doyuralım o zaman." Dedi ve ardından göz kırptı. İy pis düşünceli ırz düşmanı seni kıştt. Tabi ki de bunları dışımdan söylemedim.

"Hm, hm doyur bakalım kocanı." Gayet de düzgün bir anlamda söyledim yanlış anladıysa artık gotu kaybederiz.

Bu arada size söyledim mi bilmiyorum ama bu çocuk (yani benim kocam hwang hyunjin'in kocası) deri ceket giyinince daha bi seksi oluyor.

.
.
.
.

Felix ile birlikte önce güzel bir kahvaltı yaptık. Aslında ben yedim o beni izledi. Daha sonra sahilde biraz yürüdük el ele... insanlar bazen yargılayıcı bakışlar atıyordu pardon da kimin sikinde benim değil? Bakayım felix'inkine onun da değilmiş.

Sahilde oyalandıktan sonra felix'in annesi aradı. Felix de benimle olduğunu söyleyince annesi hemen eve gelmemizi emretti. Emrine amadeyiz kaynana. Evet evet kocamın annesi beni çok sever gerçekten çok seviyor beni sapsal kadın ya.

"Bebeğim, istersen biraz daha dışarda zaman geçirebiliriz. Hemen eve geçmemiz gerekmiyor."

"Dışarıda sana istediğim gibi sarılamıyorum felix eve gidersek daha rahat olur bence."

"Hmm sadece sarılmak için yani." Başka ne için olacaktı ki... haaa durrrr heeeee tamam anladım bıktım bu çocuktan.

"Evet sevgilim sadece sarılmak için haydi gidelim anneni özledim."

"Anamı özle zaten anca." Annesini mi kıskandı az önce o?OQNWJHEEUHRİDBAWOHDİEYWW

"Bi annen kalmıştı zaten kıskanmadığın, hele ki senin annen hiii hiç yakıştıramadım felix bey."

"Eve geçelim kıskanmayı da bey'i de göstereceğim ben sana bebeğimmm benimm."





ABOOOO BEN GELDİM SELAM KİZLAR NABER UMARIM HEPİNİZ İYİSNİZDUR Neyse durun simdi
SEMELİX🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐

Bu bölüm biraz saçma oldu ya neyse bir iki bölüm sonra final zaten

Su gariban hyunu az mutlu edeyim de yazık ya üzülüyorum hyunjine (aynı bana benziyor tek fark bir felix'im eksik😔😞)

Benim yazacağım max sey bes bolumluk olur ztn (kusura bakmayın turkcem yetmiyor)

Sabah sabah atıyorum bu bölümü akşam üşenmezsem diğer bölüm de gelir umarım 🤞
Hatalarım varsa affola

S
E
M
E
L
İ
X
🛐

Yavaş/ Hyunlix Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin