8

107 17 0
                                    


|Hyunjin|
"ÇEKİLİN ÖNÜMDEN ONU GÖRMEK İSTİYORUM." En son hatırladığım şeyler bana hiç iyi gelmemişti. Felix nerdeydi, sevgilim nerdeydi? Onu görmek istiyordum sarılmak, öpmek, koklamak.. Ama kimse hiçbir şey söylemiyor sadece sakin olmamı söylüyorlardı.

"HYUNJİN!" Babam yaslandığı duvardan çekilip önüme gelmişti. "Yeter bu kadar, kimseyi göremezsin aptallık yapma burda senin yüzünden ne kadar üzüldük haberin var mı!"

Babamın omzunu çarpıp ilerledim tam kapının kolunu tutacaktım ki babam bileğimden yakaladı. Suratıma sert bir tokat attı. Tam o anda seungmin ve teyzem içeri girmişti annem ise kenarda durmuş öylece izliyordu.

Teyzem babamı silkeliyordu. Babam dışarı çıktığında annemde peşinden gitti. Yine kocasının yanına gitti yine bıraktı beni.

Seungmin gelip sarıldı bana yerime geri oturtup hemşireyi çağırdı kolumdaki serumları çekip attığım için kollarım kanla doluydu. Hemşire işini bitirip gitmişti. Hala ağlıyordum ama konuşamıyordum.

Seungmin ve teyzem başımda durmuş bin kez iyi misin diye sorup durdular. İçeriye annem girdi ardından babam.

"Ben felixi istiyorum." Ağlıyordum annem bana acınası bakışlar atıyordu. Canım yanıyordu ama annem yüzünden değil yaralarım yüzünden de değil. Felix nerdeydi?

"Kim lan bu felix arkadaşı falan mı? Rüya mı gördün ne yaptın gerizekalı" babam konuşunca daha da sinirlenmiştim.

"SEVGİLİM, O BENİM SEVGİLİM." Bağırdığımda aniden surat ifadesi değişmişti yine sinirlenmişti. Üstüme doğru yürüyünce teyzem önüne atladı.

"John, ne yaptığını sanıyorsun, oğlun o senin saçma sapan hareketleri kes artık!" Teyzem korumuştu beni. Keşke hep yanımda olsaydı.

"Bir ibne mi benim oğlum? Hah yok artık. Benim böyle bir oğlum yok!" Ve yine gitmişti ama bu sefer temelli. Ve yine annem de peşinden.

Seungmin dışarı çıkacağını söyleyip gitmişti. Teyzem ile baş başa kalmıştık. Hala ağlıyordu.

"Hyunjin.." sonunda konuşmuştu.

"Haberin var mı? Gay olduğum için benden nefret mi ediyorsu-" daha tam sözüm bitiremeden kendi konuştu.

"Hayır, hayır hyunjin bak lütfen senden asla nefret etmedin tamam mı? Asla da etmeyeceğim benim konuşacak başka şeylerim var."

"Felix nerde teyze?" Teyzem kafasını yere eğdi. Hayır, hayır olamaz ben yanlış düşünüyorum hayır bunların hepsi rüya.

"Hyunjin bak sakin ol-"

"SAKİN FALAN OLMAK İSTEMİYORUM SÖYLE ARTIK LÜTFEN." Bağırarak ağlıyordum.

"ÖLDÜ! Tamam mı? Öldü. O öldü hyunjin."

"Ne!? Hayır ölmedi, felix beni bırakmaz hayır teyze ölmedi de 'felix yaşıyor' de nolur."

Nefes alamıyordum bırakmazdı o beni. Felix beni bırakmayacaktın söz vermiştin.

"TEYZE BİR ŞEY SÖYLE ÖLMEDİ DE!" Bana yaklaşıp sarılmıştı. Gözlerim kapanıyordu. Umarım açtığımda felixi geri görebilirim.

-
-
-

Uyandığımda karşımda felixi gördüm hemen ayağa kalkıp sarıldım sıkı sıkı tutuyordum onu sanki gidecek ve bir daha gelemeyecekmiş gibi. Yüzünün güzelliğine bir kez daha şahit olmuştum evet benim sevgilim çok güzel.

Yüzündeki çilleri, kalp şeklindeki güzel dudağını, yanaklarını, boynunu öptüm,oracıkta. Başımı boyun girintisine sokup kokladım onu. Çok güzel kokuyordu.

Kafamı kaldırıp yüzüne baktım. Konuşmuyordu, tepki vermiyordu bana sarılmamıştı bile. Küsmüş müydü bana yanına gitmedim diye?

"Felix... neden konuşmuyorsun, çok özledim seni." Kafasını yere eğdi elim ile çenesinden tutup suratıma bakmasını sağladım. Felixin çenesini tuttuğum elim kandı, felixin yüzü, o güzel parlak yıldızlarının yerinde iğrenç kanlar vardı. Korkmuştum. Hemde çok korkmuştum. Felixin gözleri açıktı ama tepki yoktu. Ellerim titriyor ne yapacağımı bilemeden bağırıp duruyordum biri yardım etse de sevgilimi kurtarsa diye ama kimse gelmemişti. Benim ise aptalca bağırmam hiçbir işe yaramıyordu.

Gözlerimi açtığımda beyaz tavan ile karşılaştım. Etraf karanlıktı sanırım çoktan gece olmuştu. Sandalyenin birinde seungmin diğerinde teyzem yatıyordu. Gördüklerimin hepsi rüyaydı hepsi rüyaydı. Felix rüyamda da yaşamıyordu. Ağlamaya başladım. Hıçkırık sesim ile seungmin uyanmıştı. Pencereden gelen ayın ışığı odayı aydınlatmaya yetiyordu. Yanıma gelip göz yaşlarımı sildi. Yan tarafta olan sürahiden su doldurup bana verdi. Hemen içmiştim. 

"Seungmin felix ö-öldü." Ağladığım için sesim garip çıkıyordu. Seungmin de ağlıyordu ama konuşmuyordu. Bana sarıldı yanımda olduğunu söyledi. Beraber atlatacağız dedi. Peki felix o ne yapacak. Seungmine yanımda yatmasını söyledim beni kırmadı yanıma uzandı birbirimize sarılarak uyuduk. Gecenin devamını kabus görerek uyanmayı saymazsak uyumuştum.

Yavaş/ Hyunlix Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin