"Kenapa Sue, moyok je saya tengok" tegurku sewaktu di kantin, dia berseorangan makan sebelum aku join bersama di meja itu.
"Suami Sue la, dia nak ke KL lagi esok" balas Cikgu Suriani sambil mencubit kuih di pinggannya itu.
"Bukan ke minggu lepas dia gi?" kataku mengingatkan kembali peristiwa dia bersama Fatin Liyana
"Tu la pasal, ni sah mesti dia jumpa betina tu lagi" geruh Cikgu Suriani sambil mengunyah karipap berinti sardin itu
"Hmm, sabar lah Sue, saya pun tak tau nak kata apa dah. Kesian Sue" pujukku
"Apa nak buat, Sue dah buat yang terbaik, tapi dia macam tu juga"
"Rugi dia buat gitu, Sue bukan tak cantik, Sue solid lagi, cun lagi, body pun lawa.." balasku untuk memancing. "Kalau saya jadi dia, saya tak cari lain dah, baik main dengan Sue je" senyumku melihat wajah ayunya itu.
"Tu kalau Sham, dia bukan macam tu" sambung Cikgu Suriani dengan nada kesal.
"Walaupun Sue dah ada baby, body Sue masih mantap, masih solid saya nampak" pujiku lagi merujuk kepada anaknya yang baru berusia hampir setahun itu.
Sejak kali pertama Cikgu Suriani melancap dan menghisap koteku di makmal, aku sering membayangkan akan melakukannya lagi dengan dia. Namun aku pendamkan dahulu hasrat itu hingga saat yang sesuai. Dan pada fikiranku, hari ni mungkin aku akan menerima kenikmatan hisapan dan kuluman dari Cikgu Suriani lagi.
"Hmm...Sue..."
"Hmm...." Jawabnya ringkas
"Nak minta tolong lagi boleh?" senyum ku dengan penuh harapan memandang wajahnya. Sue menoleh dan memandang mataku, aku senyum penuh makna, dia seperti memahami apa yang aku maksudkan. "Boleh la Sue, dah lama ni..." rayuku lagi. Dia masih diam membisu, sedang berfikir barangkali.
"OK, tunggu kat lab lepas abis sekolah" jawabnya terus tunduk menghabiskan karipap itu, aku melonjak girang mengucapkan terima kasih padanya. Dia senyum.
******************
"Arggh....Sue.....lagi sayang....lagi....sedapnya Sue....." rintihku sewaktu Suriani mengulum dan menghisap batangku dengan penuh ghairah.
Dia makin galak, makin bernafsu berbanding kali pertama dia melakukannya. Aku membiarkan dia mengerjakan batangku semahunya hingga meleleh air liurnya membasahi seluruh batang hingga ke telurku. Dia mengulum telurku, menyedut sambil mengocok hingga aku rasa ngilu kenikmatan, sambil aku memegang dan membelai kepala yang dibaluti tudung itu. Aku makin berani dengan mengusap bahunya, lengannya melewati ke pangkal buah dadanya, sesekali menyentuh daging pejal di sebalik baju kurung kuning itu. Dia seperti merelakannya setelah beberapa kali aku tersentuh, dan membuatkan aku berani mencuba meramas buah dadanya itu. Cikgu Suriani tersentak ketika jariku memicit lembut buah dadanya, namun dia tidak menghalang, dan ini memberikan penanda yang dia merelakannya. Aku meramas lembut buah dadanya sambil membongkong sedikit tubuhku agar dapat mencapai, aku ramas dan usap lembut buah dada isteri Adnan ini.
YOU ARE READING
RUMAHKU SYURGAKU : SIRI 3
Ficção GeralSIRI 3, SIAP PUBLISH SEMUA BAB. Ada sedikit pemurnian jalan cerita dan adegan, ada beberapa perubahan kecil. ENJOY!!