"Bang, Reena nak ke Sungai Petani esok, kita jumpa ya bang aku menerima kiriman whatsapp dari Sabreena ketika sedang menanda buku pelajarku, semasa aku keseorangan di Makmal computer.
"Ada urusan apa Reena?"
"Reena teman kawan, dia ada interview kerja kat IPG"
"Ooo, OK, nanti Reena bagitau hotel mana ye, abang datang"
"OK bang"
"Tapi kawan Reena tu macam mana?"
"Nanti Reena bagitau waktu bila, abang datang masa dia keluar"
****************
Aku mengulit dan memacu tubuh Reena semahunya, dia telahpun klimaks sekali semasa aku berada di atas. Kini, dia menungging dan mengerang nikmat apabila aku menusuk laju batangku keluar masuk lubang nikmatnya. Cadar katil digenggamnya erat dengan suara rintihan yang manja memecah kesunyian bilik Hotel Swiss In di Sungai Petani ini.
"Arrgh...bang....." Reena klimaks sekali lagi
Dia keletihan, terbaring di sebelahku dalam selimut. Aku mendakap tubuhnya, mengucup dahinya. Kami berehat sebentar. Dia mengusap-usap batangku separa tegang itu...
"Abang tak nak pancut ke?"
"Jap lagi abang pancut sayang" jawabku. "Reena rehat jap"
"OK bang, penat la, sedap sangat batang abang ni, banyak kali Reena sampai"
"Dengan BF Reena macam mana?"
"Dia OK je, tak besar macam abang, Reena boleh puas la juga, tapi dengan abang super puas"
"Errmmm, thanks sayang" aku kucup dahinya
"Abang romantik, Reena suka cara abang layan"
"Abang biasa je Reena, ni la abang, dari dulu sampai skang macam ni la"
"Bertuah wife abang kan, dapat suami macam abang"
"Errmm.."
"Abang tentu ramai skandal kan?" dia cuba serkap. "Mesti diorang ketagih batang abang ni" sambungnya lagi memicit batangku. Aku mengaduh kecil
"Mana ada ramai, tapi ada le juga. Hehehee"
"Reena ni skandal abang yang ke berapa?" soalnya
"Reena yang latest, masuk Reena, ada empat orang" jawabku jujur
YOU ARE READING
RUMAHKU SYURGAKU : SIRI 3
Ficción GeneralSIRI 3, SIAP PUBLISH SEMUA BAB. Ada sedikit pemurnian jalan cerita dan adegan, ada beberapa perubahan kecil. ENJOY!!