BAB 19 : KAKAK COVERLINE

8.1K 47 0
                                    



"Cikgu la, jahat" juihku sambil mencubit lengannya apabila dia bertanya sama ada aku penat atau tak.


Memang la penat, banyak kali aku klimaks malam tadi sewaktu bersetubuhnya dengannya. Sedar-sedar dah jam 7, Cikgu Sham mengejutkan aku dari tidur. Bila aku kenangkan kembali, aku tak sangka yang aku akan menyerahkan tubuhku padanya, setelah hampir dua tahun tidak dijamah oleh mana-mana lelaki. Aku tewas malam tadi dengan sifatnya yang romantik, gentleman dan tidak terburu-buru.


Sewaktu dia kiss aku masa dalam kereta, perasaan gejolak nafsuku membuak-buak, membuatkan aku seperti hilang kawalan. Mindaku minta dihenti, namun nafsu dan ghairahku menghendakkan lebih dari tu. Aku cuba membantah namun terlalu lemah kerana perasaan khayal membuai diri. Aku cuba tidak mengikutnya masuk ke rumah, namun kakiku melangkah masuk, aku turut tewas dengan pujukannya. Aku tahu, kalau aku masuk ke rumahnya, pasti sesuatu akan berlaku, aku tahu aku akan disetubuhi jika dia bijak mengawal nafsuku. Ternyata Cikgu Sham bijak, dan malam itu tubuhku menjadi santapan jiranku ini, dan aku menikmati setiap permainannya, dan aku akui yang aku amat enjoy bersetubuhnya dengannya.


Setelah breakfast pagi tu, kami sekali lagi bersetubuh, dan kali ni aku yang agresif, maklumlah, lama tak dapat. Memang aku kerjakan habis-habisan tubuh Cikgu Sham. Aku senyum sendiri bila kenangkan kembali, aku rakus dan gelojoh membaham kemaluannya yang besar itu, lebih bersar dari bekas suamiku.


"Ustazah bila balik kampung amik Nisa?" soalknya dua hari selepas persetubuhan kami


"Esok" jawabku


"Ermmm...malam ni tidur umah saya boleh?" pintanya senyum.


Aku tahu, dia inginkan lagi, begitu juga aku.


"Tengok la macam mana nanti" jawabku mencebik bibir


Lepas solat isyak dan mengemas barang untuk pulang ke kampung esok, aku masuk ke rumahnya melalui pintu belakang yang tidak berkunci. Kelihatan Cikgu Sham sedang menanti di dapur, dan terus sahaja dia memeluk dan mengucupku.


"Ingatkan Ustazah tak jadi datang" katanya meleraikan pelukan dan kucupan


"Hehehe, mesti datang la cikgu" jawabku sengih sambil berjalan beriringan menuju ke tingkat atas


Kami terus masuk ke bilik. Cikgu Sham berkain pelikat, dan kelihatan bonjolan di sebalik kainnya itu. Terus dia memeluk dan mencium mulutku sambil tangannya melingkari pingganku yang hanya berbaju T dan berkain batik. Sengaja aku berpakaian begitu sebab malas nak tukar-tukar baju nanti. Punggungku yang bulat diramas lembut, aku merangkul lehernya membalas ciuman.


Dalam keadaan berdiri, dia menanggalkan baju T dan kain batikku selepas dia telanjang. Tubuh telanjang kami berdakapan antara satu sama lain, buah dadaku bergesel di dadanya sedang terasa terjahan keras di perutku oleh batangnya yang mencanak itu. Kemudian, aku duduk berlutut, memegang genggang batangnya yang keras itu, lantas aku kulum perlahan-lahan memasukkan ke dalam mulutnya. Aku menghisap sambil meramas telurnya, rambutku dibelai lembut . Kedengaran suara Cikgu Sham mendesis manja menerima nikmat kuluman dariku

RUMAHKU SYURGAKU : SIRI 3Where stories live. Discover now