BAB 23 : MENGUJI ISTERI

7.5K 43 1
                                    


"Bang, thanks ya" aku ucapkan terima kasih pada Abang Sham sebab izinkan aku dan isteriku stay di rumahnya sepanjang cuti akhir persekolahan ni. Dapat juga aku dan Syafikah melihat progress pembinaan rumah kami nanti.


Seminggu selepas jamuan akhir tahun hari tu, isteriku kembali ke Selangor, dia yang minta aku bertanyakan hal ini kepada Abang Sham, ternyata Abang Sham memahami dan memberikan keizinan. Aku pun bertanya juga pada isteriku, adakah dia selesa, tak kekok ke nanti. Isteriku kata tiada masalah sebab dia yakin Abang Sham baik, tambahan pula isteri Abang Sham telah pulang bercuti selama 2 bulan sebelum kembali meneruskan tugas di sana. Rumah Abang Sham kini lengkap dengan kepulangan isterinya dari perantauan dua hari lepas. Aku diperkenalkan dengan Kak Nor, dia seorang yang baik, sweet dan friendly.


Apabila cuti bermula, aku memperkenalkan isteriku pada Kak Nor, dia menyambut baik kedatangan kami, dan dia pun suka kalau Syafikah tinggal bersama, ada kawan katanya. Lega aku mendengar kata-kata Kak Nor, dan mulai hari itu, aku dan Syafikah akan tinggal bersama Abang Sham, Kak Nor dan anak mereka sehingga hujung tahun.


Hari demi hari, hubungan isteriku dengan Kak Nor makin mesra, mereka sering bersama, berbual dan melakukan kerja-kerja rumah. Aku juga menasihati isteriku agar membantu yang mana perlu. Sepanjang cuti ini, Abang Sham dengan Kak Nor banyak menghabiskan masa di rumah, mereka tidak menghantar Adam ke rumah pengasuh. Isteriku juga turut menyukai Adam, dan sering bermain-main bersama.


Kini, hampir dua minggu kami di sini. Perasaan aku pada Kak Nor makin berubah. Aku jadi suka pada dia. Aku lihat dia ayu dan cantik. Berbanding dengan isteriku yang kulit sawo matang, dan tinggi, Kak Nor cerah dan kecik molek. Nafsu ku bangkit apabila melihat Kak Nor. Sewaktu aku bersama isteri, aku terbayangkan Kak Nor. Apabila Kak Nor dan Abang Sham bergurau senda di ruang tamu, aku jadi ghairah melihat perlakuan mereka. Sering aku ternampak Kak Nor dan Abang Sham berkucupan mesra di dalam rumah. Ingin rasanya aku merasai apa yang Abang Sham rasa. Terbayang susuk tubuh Kak Nor apabila beberapa kali aku terserempak dengannya yang hanya bertuala selepas mandi. Aku pun kadang-kadang sengaja bertuala di rumah agar dilihat Kak Nor.


Bila aku geramkan Kak Nor, isteriku menjadi mangsa. Aku bayangkan Kak Nor sewaktu bersetubuh dengan isteriku. Kadang-kadang aku risau kalau-kalau aku tersebut namanya sewaktu bersama isteri. Disebabkan bilik kami dan bilik utama Abang Sham hampir, kadang-kadang aku terdengar suara rengekan Kak Nor sewaktu dia bersetubuh dengan suaminya itu. Lama aku berada di pintu bilik mereka mendengar bunyi-bunyian yang mengghairahkan, mujur isteriku tidur masa tu. Subuh itu, isteriku menjadi mangsa kerakusanku, dan aku minta isteriku mengerang kuat bagi membangkitkan nafsu. Isteriku sporting, dia mengerang menjerit kuat sewaktu berasmara, dan aku yakin suaranya boleh didengari dari luar bilik kami.


"Amboi Zal, bukan main meriah subuh tadi" sindir Abang Sham sewaktu kami berada di luar rumah mengambil angin pagi, sementara menunggu isteriku bersiap


"Hehehe, biasalah Bang....."


"Akak yang perasan, dia yang dengar dulu pastu bagi tau abang" ujar Abang Sham lagi


"Laa, ye ke...hahaa...malu saya"


"Rileks la, biasalah, orang ada wife, jarang dapat plak tu" sambung Abang Sham lagi

RUMAHKU SYURGAKU : SIRI 3Where stories live. Discover now