Oczekiwanie .

428 20 4
                                    


Severus ..

Niestety ale przeniesienie z przeszłości do teraźniejszości nie było dobre dla Harrego , doszło do komplikacji było tyle krwi a ja mogłem tylko myśleć o mojej rodzinie która była tam na sali beze mnie walcząc ożycie  , to nie może się tak skończyć dopiero ich odzyskałem a mam ich stracić ? To nie może być prawdą błagam nie teraz .

Po kilku godzinach podali mi małe zawiniątko i szybko wrócili na sale teraz ratując mojego ukochane , spojrzałem na dziecko , było tak małe nie miał prawie włosów a jego słodki mały nosek marszczył się , gdy otworzył oczy poraziła mnie ich siła ich ufność była jeszcze czarniejsze niż moje , on był idealny .

- Vitus mój synu witaj na świecie


5 lat później ..

Severus ..

Patrzałem na swojego pięknego męża z bliźniakami leżeli razem na kocu a dokoła nich biegał Vitus i rozrzucał koniczynki śpiewając tylko sobie znana piosenkę .

Byłam tak szczęśliwy , wszytko się ułożyło Harry przeżył i pokochaliśmy się jeszcze mocniej niż kiedykolwiek . To był nasz idealny mały świat który stworzyliśmy naszą miłością . Uchwyciłem wzrok mojego Słodziaka .

- chodź do nas kochanie 

- już pędzę

To było moje nie nasze życie nasze przeznaczenie . I niech tak pozostanie .

Koniec .

Niespodzianki ŻyciaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz