Alarm sesini duyduğum gibi kapattım.Birkaç saate gitmem gereken 8 dersten oluşan bir okul için uyanmıştım.Okuldan nefret eden biriyim ama sırf arkadaşlarımla biraz sohbet etmek için giderdim.
Uyandığımdan birkaç dakika geçtikten sonra yataktan kalkıp elimi yüzümü yıkamaya yöneldim.Yüzümü buz gibi soğuk suyla yıkadım.Mutfağa geçerek kendime kahvaltılık yemekler hazırladım ve hızlıca yedim.Saate baktığımda dersin başlamasına daha 50 dakika vardı."Bugün baya erken kalkmışım"dedim ama tekrardan saate baktığımda sonradan fark ettim ki aslında 10 dakika vardı!Hızlıca odama girip okul ünuformalarımı giydim.Çantamıda sırtıma taktığımda evden çıktım.
Hızlı bir sekilde koşarak derse yetişmeye çalışmıştım.Okul bahcesinden girerken herkesin sırada oldugunu gördüm gercekten inanmıyorum bu soğukta müdür konuşma yapıyordu!
İsteksizce sıraya girdim.
...
45 Dakika sonraBacaklarım uyuşmuştu.Müdür gereksiz şeylerden konuşuyordu ama sonlara doğru söyledikleri yüzünden kaskatı kesilmiştim.Müdürün dediğine göre okulun yakınlarında bir seri katil oldugunu ve kurbanlarını okulun öğrencileri oldugunu söylemişti...Etrafıma baktığımda sadece benim degil herkesin ürkmüş ve şaşırmış görmüştüm.Tekrar Müdüre yöneldim ve dinlemeye başladım "Okulumuz dışında bir seri katilin olmasından dolay güvenliğimizi artırdık.Lütfen dikkat edin.Evet konuşma bitmiştir.Ders başlamak hüzere sırayla sınıflara geçebilirsiniz.İyi dersler"Bu adam ne diyodu böyle polis çağırması gerekirken sadece güvenliğimi artırmış?Gercekten inanamıyorum ya okulun yakınlarında bir seri katil var ve buna rağmen yetkili kişilere haber vermemişti! Sinirden ayagımı yere sert basa basa sınıfa dogru yöneldim.Sınıfta arkadaşlarım vardı hemen yanlarına gittim.
"Zeren duydun mu şu seri katili"bunu bana söyleyen Aslı'ydı bazen gercekten saf olabiliyordu orda olduğumu bildiği halde bana sorduğu soru muydu simdi?."Duydum Aslı duydum"dedim.Aybüke sohbetimizi duymuştu ki "Aslı,Zeren zaten sıradaydı ne cabuk unnuttun"dediğinde Aslı'nın birde unutkan olduğu aklıma gelmişti.Konuşmamıza Kübra da katılmıştı."Size bisey söylicem"dediğinde meraklı gözlerle hadi söyle dercesine kafamızı salladık.
"Kamp yapmaya gidelim mi?"demişti şaşkın gözlerle ona bakmıştık bu kıza birisi ormanın ortasında okuduğumuz okulu söyleyebilir mi?.Aybüke benim ic sesimi duymuş gibi Kübra'ya bakarken "İyi misin sen ,ormanın ortasındayız zaten, yani demek istediğim katil büyük ihtimalle ormanda!"demişti.Kübra biraz çılgın biri hatta biraz değil gerçekten çılgın biri.Bende çılgındım ama bu kadar değil."Lütfen gidelim.Tek gidemem lütfen.Kamp yapmayı cok sevdiğimi biliyorsunuz"yüzü asık bir şekilde söylemişti.Dayanamayıp kabul ettik ama yanımıza bizi koruyabilecek seyler getircektik mesela bir bıçak...Okul cıkısı
"Ne getireceksiniz ben çadır,uyku tulumu,bıcak ve yemek getiricem"dediğimde herkesin benimle aynı şeyleri getiriceklerini düşündüm çünkü hiç biri cevap vermemişlerdi.Aslı "Bugün mü kamp yapmaya gidicez?"dediğinde ben evet anlamında kafamı salladım."O zaman bende o sekilde gelirim" dediğinde tamam oldu bu iş dercesine Aslı'ya tebbesum ettim.Aybüke"O zaman herkes evine gidip alıcaklarını aldıktan sonra okulun bahçe kapısında buluşalım"dediğinde herkes onaylayan bakış attıktan sonra evlere dağıldık.
...
Arkadaşlar ilk defa bir hikaye yazmaya calısıyorum hatalarım olabilir anlayışla karşılıcağınızı umuyorum Görüşürüzzz <33
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kanlı Beden
Mystery / ThrillerBirgün Zeren ,3 arkadaşıyla gittiği bir kamp gezisinde tuhaf olayların karşısında onu öldürmek isteyen katille başa çıkmaya çalısıyor.Ama bu hikayede sadece bir kişi hayatta kalıyor.Sizce kim hayatta kalıyor?Kana susamış bir katil mi yoksa masum bir...