14.Bölüm

21 3 4
                                    

Ne! Kan mı?!Ben Kübra'yı bıçakladım mı şimdi?!İnanamıyordum!Bir katil olmuştum!

Bıçak tam sol göğsüne saplanmıştı.

...

Kübra

Sürahiden su doldurup Poyraz'a verdim ama Poyraz Zeren'le konuşmaya başladı.

"Ne konuştun?"dedi Poyraz

"İlk önce Aslı'yı sordu bende daha bilgi verilmedi, yaşıyor gibi şeyler dedim.Bende ona olayın nasıl olduğunu sordum o da söyledi."dedi Zeren

"Peki nasıl olmuş?Aslı'yı öld..."nefes aldı."Öldüreni gördü mü?"

"Hayır" dediğinde Poyraz'ın bakışları hüzünle bakmaya başladı."Görmemiş" dedi Zeren.

Gözlerim dolmuştu.Katil belli değildi ve bizim işimiz daha da zor olacaktı.

Konuşmadan odadan çıktığımda ne yapacağımı bilmiyordum.Boğazımda bir yumru vardı.Geçmiyordu.O yumru boğazımdan geçmiyordu.

Lavoboya doğru gittim ve yüzümü yıkadım.Açlıktan mıdır bilmem midem bulanıyordu.Mide bulantılarım aşırı arttığından klozete koşup kusmaya başladım.

Ah iğrenç

Kusmam bittiğinde sifona tıkladım ama kusmuğum gitmemişti.

Kâhretsin bozuk

Lavoboya gidip ağzımı çalkalayıp elimi sabunlu suyla yıkadım.Burdan hemen gitmek istediğim için hızlı adımlarla toletten çıktım.İğrenç kokuyor.

Aybüke'nin yanına gitmek istedim.Evet biraz önce ona gidecek güç bende yoktu ama şuan kendimi daha iyi hissediyordum.

Aybüke'nin odasının kapısının önünde durduğumda tereddüt etmiştim.Hadi ama az önce iyiydim!

Beklemek istemediğimden kapıyı tıklatmadan kapıyı açıp içeri daldım.

Aybüke benden yana değil duvara doğru bakıyordu.Fazla dalgın sanırım beni fark etmedi.

Bu durumu umursamadan "Aybüke" diyerek ona seslenmemle bana bakması bir olmuştu."Kübra" dedi yalan bir tebessümle.Bana neden rol yapıyor?!

Ben Aybüke'yi liseden beri tanıyordum bunu Zeren'e söyledim mi hatırlamıyorum.Aybüke lise zamanlarınde hep katilleri seven biriydi ve ben bu takıntısından nefret ediyordum.Hatta bu konudan dolayı pek çok kez tartıştığımız da olmuştu.

Aybüke'yi iyi tanıyorum ve şuan kesinlikle bana rol yaptığı apaçık belliydi.

"Bir sorun mu var?"dediğimde onun cevabı pek cezbedici değildi.

"Yok,hem ne alakası var?"yalan

Gözlerimi devirdiğimde "Doğru söyle bana.Sorun ne?"dediğimde sesi yükseldi."Sana söyledim ya yok diye!"

Hiç inandırıcı değildi.Onu incelemeye başladığımda karnının iki tarafında da ufak kan birinkitileri vardı saçları hafif kaparık ve elleri titriyordu.Bir dakika elleri titriyordu!Pişman olduğu bir şeyi mi yaptı?

"Ellerin titriyor" nefesimi sıkıntıyla verdim." Demek ki var birşey"dediğimde hüzünle bakmaya başladı.Dedim ya işte var birşey!

Ona doğru yaklaştım ve yatağın yanına oturduğumda ağlamaya başladı."Ben onu gördüm."dediğinde kaskatı kesilmiştim.Zeren'e sorduğumuzda Aybüke'nin görmediğini söylemişti.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 07 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Kanlı BedenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin