Evet.Şuan arkadaşlarımın katiline bakıyordum öfkeli bir şekilde.Göz yaşalarımı sertçe silerken hala ondan göz temasından kaçınmıyordum."Se-Sen mi öldürdün"diye sorduğumda cevap alamayınca iyice çıldırmıştım."SEN KİMSİN VE NEDEN ÖLDÜRDÜN!"öfkeli bağrışlarıma sonunda cevap vermişti."Bilmiyorum"dedi sesi tanıdık gibiydi ama umrumda değil.O neyi bilmiyor.Neden öldürdüğünü mü!"Be-ben bilmiyorum"dediğinde yine birsey anlamamıştım."Neyi bilmiyorsun KİMSİN SEN!"dediğimde "Sen gördün mü onu diğcem de benden şüpelendiğine göre görmemişsin onu"dediğinde artık ona affalamış bir şekilde bakıyordum.Yani bu katil değil mi?O zaman neden burda?Neden hâlâ ağaçların arkasından bana bakıyor?Eğer katil değilse ağaçların arkasından çıkabilir!diye mırıldandım.Söylediklerimi duymuş gibi ağaçların arasından geçerek bana yüzünü göstermişti.
Evet,tanıdık bir yüzdü.Aslı'nın abisiydi, Poyraz'dı.Ama nası geldi ki."Senin nerden haberin oldu onların öldüklerinden!"dediğimde içim sızlamıştı,gözlerim dolmaya başlamıştı.Onların her öldükleri aklıma gelince içim sızlıyordu."Aslı ölmeden yaklaşık 1 dakika önce sesli mesaj atmıştı ve mesajda 'Abi yardım et katil bizi öldürüc-' diyip ses kesildi."dediğinde Aslı'yı o halde hayal etmem bile kabus gibiydi.
"Bugün eve geldiğinde okulun arka ormanlığında kamp yapıcağınızı söyledi.Bende hemen Buraya geldim ama herşey için geç kalmıştım."Sesinde pişmanlık vardı belki daha hızlı olsaydım ölmezdi dercesine başını eğdi.Ama tek pişman olan o değildi bende pişmandım evet,yanıma alamadığım için pişmanım ve kendimi hiç affetmeyeceğim bir hatayı yapmıştım.
Yakınlardan gelen bir ambulans sesiyle ikimizde irkildik.Arkama baktığımda bu tarafa doğru bize gelen bir ambulans gördüm.Ben Poyraz'la konuşurken Kübra telefondan 122 aramıştı.Okula yakın olduğumuzdan sinyaller çekiyordu o yüzden vakit kaybetmeden aramıştı
Ambulansın sesi değil artık onu görüyordum da.Yanımızda durduğunda ön taraftaki kapılardan ikiside açılıp ikisinde de birer kişi çıkmıştı.Ambulansın arka tarafına geldiklerinde kapıları açıp sedyeye İlk önce Aslı'yı ardından baska bir ambulansla Aybüke'yi sedyeye koyup aldılar.Kübra Aybüke'ye ben ise Aslı'nın ambulansına geçmiştim ve yanımda Poyraz da vardı.Ve yola başlamıştık.Yaralarına bakılırsa bıçakla vurulduğu çok belliydi.Bedeninden kanlar akıyorken Doktora yardım etmeye çalışıyorduk.
Acaba Aybüke ve Kübra iyi midir? Poyraz bana arada bakıyordu ama takmıyordum hem bu bakışlar hiç iyi değildi.Sanki bana senin yüzünden böyle dercesine bakıyordu.Ama onu takmıyordum şuan kızların yaşayıp yaşamayacaklarına bakıyordum.
Yarım saat sonra
Hastane'nin önünde durduğumuzda sedyeyle beraber ambulanstan çıktık.Aslı çok kan kaybettiğini doktor hanım ambulansta söylediği için biliyordum.Diğer doktorlarda Aslı'nın durumunu hep yanımızda olduğumuz doktora soruyorlardı.
Diğer doktorlarda durumu anlamıştı ve aralarından 40 yaşlarında,kahve gözlü ve kırışıklıkları olan adam"Ameliyat haneyi hazırlayın"dediğinde onun diğer doktorların başı olduğunu anlamıştım.Bazı doktorlar ameliyat yerine hızlı bir şekilde gittiler.Bir süre sonra ameliyat kapısının yanına geldiğimizde bizi içeri almadan girmişlerdi.
Ben Aslı'nın sağ çıkması için dua ederken Poyraz"Ormanda bir katil olduğunu bile bile kamp yapmaya gidecek kadar mı kafanız yok"dediğinde pişmanlıkla onu dinledim."BİLE BİLE"diye yüksek sesle konuşmaya başladı."Eğer ona birşey olursa işte o zaman katil kadar acımasız biriyle karşı karşıya kalırsın"dediğinde açık açık bana tehdit ediyordu ama ben hiç birşey söylemden ona bakıyordum bakarken yüz ifadesinin ruhsuz olduğunu görebiliyordum."Birşey söylesene"dedi"Bana boş gözlerle bakma"diyerek ekledi.Ama ben ne söyliyim ki.Ne söylememi bekliyor ki.
"Neden"dedi"Neden bunu yaptınız sonucunun böyle olucağını hiç mi düşünmediniz"dediğinde artık ona boş değil pişman bir şekilde bakıyordum.Doğru söylüyor hiç düşünmemiştik.Aklıma bir isim gelmişti..Aybüke.Nerdeydi o.
...
Evet arkadaşlar bir bölümünde sonuna geldik.Baya sonra yazdığım için kusura bakmayın ama işlerim olduğu için ertelemek zorunda kalmıştım neyseki yazdım.
Bir sorum var sizce Poyraz iyi bir karekter mi yoksa kötü mü?yorumlarınızı bekliyorum.Poyraz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kanlı Beden
Mystery / ThrillerBirgün Zeren ,3 arkadaşıyla gittiği bir kamp gezisinde tuhaf olayların karşısında onu öldürmek isteyen katille başa çıkmaya çalısıyor.Ama bu hikayede sadece bir kişi hayatta kalıyor.Sizce kim hayatta kalıyor?Kana susamış bir katil mi yoksa masum bir...